آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک کدو با قارچ (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک گیاهی و رژیمی کدو با قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک گیاهی و رژیمی جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک کدو و قارچ است که گریل شده و رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. برای پخت خوراک کدو با قارچ مواد زیر را تهیه کنید.

مواد لازم:
  • کدو: ۲ عدد متوسط
  • قارچ: ۱۵۰ گرم
  • سیر: ۱ حبه
  • پیاز: ۱ عدد متوسط
  • گوجه‌فرنگی۱ عدد بزرگ
  • نمک، فلفل و زردچوبه: به مقدار لازم
طرز تهیه:

پیاز را از رنده رد کنید و با مقدار کمی روغن سرخ نمایید و به آن کمی زردچوبه بزنید. کدو را پوست کرده، از رنده درشت رد کنید و به پیاز داغ اضافه کرده، آن را سرخ نمایید. (می‌توانید با حرارت ملایم، درِ تابه را بگذارید تا کدو ضمن سرخ شدن پخته شود). سپس سیر رنده شده را به آن اضافه کنید.

قارچ را بشویید و به طور عمودی برش بزنید و با مقدار کمی کره سرخ کنید و آن را به کدو اضافه نمایید گوجه فرنگی را خورد کرده، به مخلوط فوق اضافه کنید. به آن نمک و فلفل زده، حرارت دهید تا آب گوجه فرنگی کشیده شود و خوراک به روغن بیفتد. حال خوراک رژیمی کدو با قارچ ما آماده است و می توان آن را در کنار نان سرو نمود.

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا