آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ایرانی با قارچ

آموزش آشپزی : خورشت قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت خورشت قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای ایرانی خوشمزه رفته ایم. در مقاله امروز طرز تهیه خورشت قارچ خوشمزه را برای شما همراهان گرامی در نظر گرفته ایم. یکی از مهمترین مدل غذاهای ایرانی که طرفداران زیادی هم دارد خورشت ها هستند به نحوی که نماد غذای ایرانی به حساب می آیند و از قدیم تا به امروز بخش مهمی از غذای مردم ایران بوده است. در ادامه با طرز تهیه خورشت قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. فیله مرغ: 3 عدد
  2. قارچ: خردشده 1 پیمانه
  3. پیاز: یک عدد
  4. تخم‌ مرغیک عدد
  5. آرد: نصف قاشق غذاخوری
  6. آب‌ لیمو: به میزان دلخواه
  7. زعفراندم‌کرده نمک و فلفل به میزان دلخواه

 

طرز تهیه:

پیاز را خلال کنید و در روغن تفت دهید. فیله مرغ را تکه‌تکه کرده به پیاز اضافه کنید و تفت دهید ( اگر از سینه و ران مرغ استفاده کردید اول بگذارید با مقداری آب و پیاز بپزد بعد به پیازداغ اضافه کنید)

آرد را به مواد اضافه کنید و کمی تفت بدهید بعد قارچ را ورقه‌ورقه کنید کمی آب‌لیمو اضافه کنید و درکمی روغن با حرارت زیاد تفت بدید و رنگ قارچ سفید می‌شود قارچ‌ها را به مرغ و پیاز اضافه کنید نمک فلفل و زعفران دم‌کرده را اضافه کنید کمی آب بریزید و بگذارید خورشت پخته شود.

اواخر طبخ خورشت آب‌لیمو طبق ذائقه خودتان اضافه کنید و یک دانه زرده تخم‌مرغ را هم برنید و به خورشت اضافه کنید و خورشت را هم برنید تا زرده بسته شود.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه ایرانی در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا