اطلاعیه‌های صنعت قارچ

تعیین قیمت بستر رویش قارچ بصورت مصوب از سوی انجمن صنفی

درخواست انجمن صنفی از تولیدکنندگان بستر رویش قارچ (کمپوست)

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ (اتحادیه قارچ) کشور، به جهت تعیین قیمت بستر رویش قارچ (کمپوست قارچ) بصورت مصوب، طی نامه ای به مدیران عامل واحد های تولیدی کمپوست قارچ خواستار ارسال اطلاعات شامل: ریز هزینه ها و قیمت تمام شده تولید کمپوست قارچ برای واحد های تولیدی، شد. این نامه پیرو مکاتبات قبلی و جهت پیپگیری موضوع مطروحه، به مدیران واحد های تولیدی ارسال گردید تا در اسرع وقت تا پایان وقت اداری 1400/5/9 همکاری لازم را با انجمن صنفی انجام دهند تا انجمن نیز هر چه سریعتر بررسی های لازم را روی اطلاعات ارسالی انجام داده و تصمیمات لازم برای تعیین قیمت کمپوست قارچ را اتخاذ نماید.

به جهت حفظ امانت داری در اخبار که رسالت اصلی دانشنامه هاگ می باشد، تصویر نامه مذکور برای مشاهده مخاطبین قرار می گیرد که به شرح زیر می باشد.

 

 

نامه انجمن به واحدهای تولید کمپوست جهت تعیین قیمت بستر رویش قارچ
نامه انجمن به واحدهای تولید کمپوست جهت تعیین قیمت بستر رویش قارچ

متن درخواست:

پیرو مکاتبه شماره ۱۱۷ ک / ۱۴۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۶ در خصوص اعلان قیمت کمپوست اعضای بزرگوار خواهشمند است نسبت به ارسال آنالیز ریز هزینههای تمام شده تولید بستر رویش قارچ واحد متبوع حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۹۰ به این انجمن همکاریهای لازم را معمول فرمائید تا پس از جمع بندی و تصویب نهایی در هییت مدیره این انجمن سایر تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا