اخبار علمی حوزه قارچ

درمان کرونا با مصرف گیاهان داروئی

قارچ گیاه نیست و خود دسته ای از موجودات زنده محسوب می شود

درمان کرونا با مصرف گیاهان داروئی گیاهانی، اقشار مختلف مردم خاش سیستان و بلوچستان با اعتقاد به باورها و سنت‌های پیشینیان خود و با مصرف گیاهان داروئی و خوراکی با بیماری‌ها مقابله و به درمان کرونا می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری هاگ-  ساکنان این شهرستان مرزی با شناخت از گیاهان داروئی و خوراکی موجود در کوه و دشت و صحرا و مصرف بهینه نعمت‌های خدادادی سلامتی خود را تضمین می‌کنند. محمدامین قلندرزهی از ساکنان خاش گفت: گیاهانی مانند راب و کولر بلوچی، قارچ یا گوبلوک بلوچی، ازگند و یا آویشن، توتری، گلدر و غیره که در این فصل با فراوانی در طبیعت وجود دارند، بهترین تقویت‌کننده برای سیستم ایمنی بدن هستند که اثرات مطلوبی در نابود شدن ویروس و باکتری‌ها دارند.

البته به یاد داشته باشید که قارچ گیاه نیست و خود دسته ای از موجودات زنده محسوب می شود. قارچ ها کلروفیل ندارند. برای آشنایی با این محصول پر فایده و خواص اعجاب برانگیز مقاله قارچ چیست را مطالعه کنید. خواص قارچ در تقویت سیستم ایمنی بدن هم نقش دارد. قارچ ها سرشار از ویتامین های گوناگون نظیر ویتامین B هستند. قارچ در درمان و پیشگیری از بیماری سرطان موثر و کارآمد است. قارچ را در سبد غذایی خود و خانواده بصورت ثابت جای داده و از خواص و فواید این محصول با ارزش بهره‌مند شوید.

اخبار علمی در حوزه قارچ را در هاگ بخوانید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا