آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : فریتاتای قارچ و اسفناج

آشپزی با قارچ : فریتاتای قارچ و اسفناج

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم فریتاتای قارچ و اسفناج است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.
مواد لازم برای پخت فریتاتای قارچ و اسفناج:

کره: یک قاشق غذاخوری
 روغن: یک قاشق غذاخوری
قارچ خرد شده: ۳۰۰ گرم
 آویشن خشک: یک دوم قاشق چای خوری
اسفناج تازه: دوپیمانه
سیب زمینی پخته شده: ۱ عدد
تخم مرغ: ۸ عدد
پنیر ریکوتا: 1.2 پیمانه
پنیر سوئیسی رنده شده: ۱/۴ پیمانه
پنیر پارمزان رنده شده: ۱/۴ پیمانه
آرد: نصف پیمانه
بکینگ پودر: نصف قاشق چای خوری
ریحان خشک شده: دو قاشق چای خوری
نمک و فلفل: به میزان لازم
دستور پخت:
فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت از قبل گرم کنید. نصف کره و نصف روغن را در یک ماهی‌تابه آب کنید. قارچ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بپزد. آویشن را روی آن ریخته و از روی حرارت بردارید. یک ظرف دیگر بردارید و باقی مانده روغن و کره را در آن بریزید و حرارت را روشن کنید. سیب زمینی‌ها را در آن بریزید و اجازه دهید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه سرخ شود، اسفناج را به آن اضافه کنید و ۳ دقیقه بپزید. ظرف حاوی قارچ را بردارید. در این میان، تخم مرغ‌ها را در آن بشکنید و سپس پنیرها، نمک، فلفل و برگ ریحان را به آن اضافه کنید. آرد و بکینگ پودر اضافه کنید. ترکیب تخم مرغ را روی سبزیجات بریزید و در فر بگذارید. آن را به مدت ۵۰ دقیقه تا یک ساعت بپزید. سپس برش زده و با دورچین و سس های مختلف سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا