آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیفست فود با قارچ

دستور پخت همه جور لازانیا با قارچ

لازانیا حتی قبل از این که کارتون گارفیلد ساخته شود هم محبوب بود، و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که پیشنهاد خوردن لازانیا را رد کند. با افزودن قارچ به آن علاوه بر این که طعم بسیار خوشمزه‌تری را به دست می‌آورید، دنیایی از انواع مواد مغذی مانند ویتامینها و پروتئین‌های سرشار را به خانواده خود هدیه خواهید داد. ما در این جا دستور پخت همه جور لازانیا با قارچ را به شما یاد خواهیم داد.

لازانیا چیست؟

لازانیا، نوعی غذای ایتالیایی است که از ورقه‌های پاستای پهن و مسطح تشکیل شده و بین آن را از سس‌های مختلف پر می‌کنند. به خاطر طرفداران فراوان آن هر سال در ۲۹ جولای (7 مرداد)، که روز جهانی لازانیا نام گرفته در نقاط مختلف جهان جشنهای متعددی برای درست کردن و سرو آن برگزار می‌شود. 
از آنجا که لازانیا یکی از قدیمی‌ترین انواع پاستا است، به مرور زمان تنوع زیادی پیدا کرده و امروزه انواع بسیار متنوعی دارد. امروزه می‌توانید انواع مختلفی از آن را در رستورانهای مختلف پیدا کنید و یا با ترکیب جدید خودتان یک رسپی تازه به دنیا هدیه دهید. 
همه جور لازانیا با قارچ
دستور پخت انواع لازانیا با قارچ

انواع لازانیا با قارچ

فرقی نمی‌کند چه مدل لازانیا درست می‌کنید، چه لازانیای دریایی باشد چه لازانیای گوشتی و چه لازانیای گیاهی، همه آنها با قارچ خوشمزه خواهند شد.

لازانیا با طعم سیر 

برای کسانی که عاشق طعم سیر هستند، این رسپی عالی است. با کمی قارچ و خامه و سیر می‌توانید یک لازانیای بی‌نظیر درست کنید. دستور پخت آن را همراه با یک ویدئوی آموزشی در مقاله لازانیا با قارچ و نان برشته با طعم سیر به شما آموزش داده‌ایم. می‌توانید به جای قارچ دکمه‌ای از قارچ صدفی یا شیتاکه هم استفاده کنید و مطمئن باشید که باز هم یک لازانیای خوشمزه خواهید داشت.

لازانیا با سیر و قارچ
دستور پخت لازانیا با سیر و قارچ

لازانیای قارچ و پیازچه

با ترکیبی از پیازچه، جوزهندی، سیر و انواع پنیرهای پارمسان و موزارلا، و مقداری قارچ دکمه‌ای خرد شده یک سس عالی برای لازانیا به دست خواهید آورد که دل هر بیننده‌ای را آب می‌کند. برای درست کردن این غذای دلپذیر به رسپی لازانیای قارچ و پیازچه مراجعه نمایید.

دستور پخت لازانیا با قارچ و پیازچه
دستور پخت لازانیا با قارچ و پیازچه

 لازانیای قارچ و گوشت 

یک سس راگو به همراه سس بشامل معجونی بسیار لذیذ برای پخت یک لازانیای مردافکن است که در هر مهمانی و جشن تولدی پای ثابت پذیرایی شما خواهد بود. یک بار رسپی لازانیای گوشت و قارچ خوشمزه را امتحان کنید تا برای همیشه آن را در منوی غذایی خود بگنجانید.

لازانیا با قارچ و گوشت
نحوه پخت لازانیای قارچ و گوشت

لازانیای بدون ورقه لازانیا!

اگر دلتان هوس لازانیا کرده و در خانه ورقه‌های آن را ندارید، می‌توانید با کمی پاستا هم لازانیا درست کنید. فقط کمی خلاقیت احتیاج دارد. یک نوع خلاقیت ترکیبی با پاستا و شنیسل را به شما در لازانیا شنیسل و قارچ آموزش داده‌ایم. شما هم می‌توانید ترکیبات دیگری را ابداع کنید.

لازانیا بدون ورقه لازانیا
بدون ورقه لازانیا یک لازانیای لذیذ درست کنید

لازانیای سبزیجات

یک غذای مطبوع برای هر گیاه‌خواری پخت لازانیا با سبزیجات است. ترکیب هویج، فلفل دلمه‌ای، قارچ، زیتون و انواع پنیر یک سس بسیار خوشمزه برای لازانیای شما است که آن را در رسپی لازانیای سبزیجات به شما آموزش داده‌ایم.

لازانیا سبزیجات
لازانیا با طعم سبزیجات

لازانیا سوسیس و قارچ

ما به هیچ وجه خوردن سوسیس و کالباس را به شما توصیه نمی‌کنیم، اما اگر قول بدهید از سوسیس گیاهی یا خانگی استفاده کنید، ما یک دستور پخت لازانیای خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد. کافی است به نکات مهم دستور پخت لازانیای سوسیس و قارچ توجه کنید تا یک غذای باب طبع بچه‌ها و البته سالم داشته باشید.

لازانیا با سوسیس و قارچ
لازانیای سوسیس و قارچ

لازانیا قارچ و اسفناج

یک غذای سرشار از ویتامین و پروتئین برای همه دوستداران سلامت قطعا لازانیا قارچ و اسفناج است که همراه با انواع عصاره سبزیجات و پنیرهای مختلف مورد علاقه همه اهل خانواده خواهد بود

لازانیا با قارچ و اسفناج
لازانیا برای دوست‌داران قارچ و اسفناج

لازانیا بادمجان و قارچ

دوستداران بادمجان از آن برای پخت لازانیا هم استفاده کرده‌اند و یک لازانیای گیاهی خوش طعم با سس ترکیبی از قارچ و گوجه فرنگی و بادمجان آماده نموده‌اند که در رسپی لازانیا بادمجان و قارچ برای شما به دقت آموزش داده‌ایم.

لازانیا با قارچ و بادمجان
لازانیا با طعمی متفاوت: قارچ و بادمجان!

لازانیای اگزوتیک با قارچ شیتاکه

این لازانیای خوشمزه را برای شادابی، زیبایی، جوانسازی پوست، و داشتن یک منبع عالی از ویتامینها و مواد مغذی به منوی غذای خود اضافه کنید و از سلامت خانواده خود با پخت لازانیای اگزوتیک با قارچ شیتاکه محافظت نمایید.

لازانیای اگزوتیک با قارچ شیتاکه
دستور پخت لازانیای اگزوتیک با قارچ شیتاکه

 لازانیا بدون فر

نیازی نیست که حتما لازانیا را در فر بپزید. ما به شما آموزش می‌دهیم که چطور بدون داشتن فر یک لازانیای خوشمزه درست کنید. در مقاله لازانیا بدون فر روش پخت لازانیای گوشتی آموزش داده شده ولی شما می‌توانید از آن برای پخت هر نوع دیگری از لازانیا هم استفاده کنید.

پخت یک لازانیای خوش‌طعم بدون فر
به آسانی و بدون فر لازانیا درست کنید

ما به زودی انواع دیگری از لازانیا با قارچ را به شما آموزش خواهیم داد. اگر مایل بودید میتوانید رسپیهای خود را برای ما ارسال نمایید تا به نام شما در این فهرست اضافه کنیم، به علاوه می‌توانید از دستورات سس قارچ نیز برای درست کردن انواع جدیدی از لازانیا استفاده کنید. برای خرید انواع قارچ با کیفیت به هاگ مارکت مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا