غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پاستای قارچ فوری

آشپزی با قارچ : پاستای قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستای قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.
مواد لازم برای تهیه ی پاستای قارچ:

 

پاستا: ۳۵۰ گرم
قارچ: ۲۳۰ گرم
سیر ریز خورد شده: ۲ حبه
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
کره: ۲ قاشق غذاخوری
رب گوجه فرنگی: ۲ پیمانه
ریحان تازه ساطوری شده: ۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه: به مقدار کافی
فلفل قرمز: به اندازه دلخواه   آموزش آشپزی با قارچ هاگ
پنیر پارمزان رنده شده: برای زمان سرو
طرز تهیه پا ستای قارچ
تابه‌ای را روی حرارت متوسط قرارمی دهیم  و مقداری روغن داخل آن می‌ریزیم تا گرم شود. بعد سیر و قارچ‌های خورد شده را به آن اضافه کرده و تفت می‌دهیم تا طلائی رنگ شوند. سپس رب گوجه فرنگی را به همراه سس و کمی نمک و فلفل سیاه و قرمز اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم. اجازه می‌دهیم مواد باهم ۱۰ دقیقه‌ای بپزند. بعد به آنها کره و ریحان را اضافه می‌کنیم و از روی حرارت بر می‌داریم. قابلمه‌ی مناسبی را از آب پر می‌کنیم و روی حرارت قرار می‌دهیم تا به جوش بیاید. کمی هم نمک و روغن به آن اضافه می‌کنیم و بعد پاستاها را داخل آب جوش ریخته و اجازه می‌دهیم تا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بجوشد. وقتی پاستا نرم شد، آن را آبکش کنید و مقداری آب ولرم روی آن بریزید تا نشاسته‌های روی آن خارج شود. پاستاها را در ظرف‌های دلخواه سرو کنید و روی آن از سس آماده شده بریزید و در آخر کمی پنیر پارمزان روی آن رنده کنید.
نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا