اخبار عمومی و گزارش

دوره پرورش قارچ در زندان نائین ارزیابی شد

آزمون تئوری و عملی پرورش قارچ برای پرسنل وظیفه در زندان نائین برگزار گردید.

دوره پرورش قارچ در زندان نائین، به گزارش هاگ از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، مرحله آموزشی تولید قارچ دکمه ای با ۱۸۵ ساعت آموزش به صورت مجازی توسط خانم عطایی مربی فنی و حرفه‌ای برای پرسنل وظیفه زندان نائین برگزار شده است.

برگزاری این دوره با پیگیری و هماهنگی های انجام شده توسط منصوری سرپرست یگان حفاظت زندان با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر آموزش مهارت به سربازان وظیفه، همچنین در اجرای تفاهم نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با سازمان زندانها، صورت گرفته است.

در این دوره ۱۴ نفر از سربازان مستقر در زندان نائین شرکت نمودند که در پایان با حضور خانم عطایی کارشناس و مربی فنی و حرفه ای آزمون دوره پرورش قارچ یک ارزیابی کامل به صورت تئوری و عملی برگزار گردید و ۹ نفر از پرسنل وظیفه موفق به کسب نمره قبولی گردیدند.

امید است که این افراد بتوانند از آموزشهای کسب شده بهره‌برداری نموده و با بازگشت به موقعیت محلی خود پس از اتمام دوره سربازی، وارد عرصه صنعت قارچ شده و فعالیت خود را در زمینه پرورش قارچ آغاز نمایند. به نظر میرسد برای موفقیت این افراد معرفی به سازمان جهاد کشاورزی، و ارائه تسهیلات مرتبط بتواند اثربخش‌تر باشد و انگیزه بیشتری نیز به آنها داده شود.

اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا