تکنولوژی در صنعت قارچ

مزرعه مدرن قارچ

راه اندازی در منطقه نووسمانسکی روسیه

در 14 نوامبر2019 ، الکساندر گوسف فرماندار منطقه ورونژ از مجموعه گلخانه ای برای بازدید از مزرعه مدرن قارچ و کمپوست در منطقه شهرداری نووسمانسکی بازدید کرد.

طرح کسب و کار این پروژه برای شرکت سرمایه گذار – LLC Voronezh Champignon – به سرعت توسط متخصصان دفتر توسعه سرمایه گذاری و پشتیبانی پروژه های استراتژیک منطقه ورونژ توسعه داده شد. مجتمع تولید شامل دو سایت است: در مرحله اول ، کمپوست در حال آماده سازی است  و در دوم – مزرعه مدرن قارچ توسعه داده می شود.

این شرکت برای تولید سالانه 36 هزار تن کمپوست و 12 هزار تن قارچ طراحی شده است. محصولات آن نه تنها می تواند نیازهای بازار منطقه ورونژ را برآورده کند ، بلکه به سایر مناطق منطقه مرکزی فدرال روسیه نیز عرضه می شود. برنامه ریزی شده است تا از حداکثر ظرفیت تا قبل از پایان سال 2019 بهره برداری شود. سرمایه گذاری اعلام شده در این پروژه 2.5 میلیارد روبل است.

الکساندر گوسف خاطرنشان کرد که افتتاح یک شرکت در منطقه نووسمانسکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حال حاضر ، 115 کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند و در مجموع در چارچوب پروژه برنامه ریزی شده است که حدود 250 محل کار ایجاد شود. در ویدئو تقدیمی بخش هایی از این مجموعه مدرن تقدیم می گردد.

با دانشنامه صنعت قارچ، هاگ همراه باشید و مطالب بیشتر را در بخش تکنولوژی در صنعت قارچ مطالعه فرمایید.
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا