غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : راگوی قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت راگوی قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای طبخ شده با قارچ رفته ایم. خوراک امروز راگوی قارچ هست که یک غذای ایتالیایی است؛ راگو را می توان به عنوان یک غذای ساده و سبک با نان یا به عنوان پیش غذا سرو کرد و هم می توان آن را به عنوان سس همراه پاستا سرو کرد. در ادامه با دستور پخت راگوی قارچ با ما همراه باشید.

مواد لازم:

قارچ: ۴۰۰ گرم
ژامبون: ۱۵۰ گرم
پیاز کوچک: ۱ عدد
کره: ۲ قاشق غذاخوری
خامه‌ترش: ۴ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سفید: به میزان طبع شما
تخم مرغ: ۴ عدد
پنیر رنده شده: ۴ قاشق غذاخوری
جعفری خورد شده: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

قارچ‌های درشت‌تر را ورقه ورقه می‌کنیم، قارچ‌های ریزتر را نصف کرده ژامبون‌ها را با دقت چهار گوش بریده پیاز را پوست کنده و چهار گوش می‌بریم کره را در یک تابه آب کرده، و پیاز را در آن سرخ می‌کنیم تا شیشه‌ای شوند. سپس ژامبون‌های خورد شده و قارچ را اضافه می‌کنیم و همه را در حال زیر و رو کردن تفت می‌دهیم خامه را با قارچ و نمک و فلفل مخلوط کرده سپس فر را تا دمای ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد گرم می‌کنیم راگوی قارچ را در ظرفی که قبلاً چرب کرده‌ایم می‌ریزیم و وسط آن را کمی گود می‌کنیم.

تخم مرغ‌ها رو یکی پس از دیگری می‌زنیم و توی گودی‌ها می‌ریزیم و به تخم مرغ‌ها کمی نمک زده و روی آن پنیر می‌پاشیم و ظرف را در فر قرار می‌دهیم . راگوی قارچ بعد از  قرار گرفتن در فر به مدت ۱۲ دقیقه آماده سرو می باشد.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا