اخبار علمی حوزه قارچ

اسمال هود پیشرفته ترین مزرعه پرورش قارچ

رشد سریع محصول در مزارع پرورش قارچ با فناوری اختصاصی FarmLinc

اسمال هود پیشرفته ترین مزرعه پرورش قارچ را دارد. هم اکنون قارچ‌ های مختلفی مثل یال شیر و شیتاکه، با سریع‌ ترین آهنگ رشد، در مزارع هول فودز « Whole Foods » تولید و به بازار ارائه می‌شوند. اندرو کارتر، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران این شرکت می‌گوید: «ما در حال حاضر سریع‌ ترین برند قارچ تازه در هول فودز هستیم و قصد داریم به این مسیر ادامه دهیم.»

اسمال هود «Smallhold» یک شرکت مستقر در نیویورک است که از سال 2017 قارچ پرورش می‌دهد و مزارع هول فودز زیر مجموعه آن است. این شرکت فناوری‌های اختصاصی خود را در سراسر ایالات متحده با ماکروفارمز در بروکلین، نیویورک، آستین، تگزاس، ورنون و کالیفرنیا به کار گرفته و  همچنین چندین واحد کشاورزی کوچکتر به نام مینی‌فارم « Minifarms » را مستقر کرده که عمدتاً محصولات آنها در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود.

اندرو کارتر، تاکید دارد که همه مزارع اسمال هود از یک فناوری اختصاصی به نام فارم‌لینک FarmLinc پشتیبانی می‌شوند. اندرو می‌گوید: «از آنجایی که ما به یادگیری و تطبیق با هر ساختار جدید ادامه می‌دهیم، مزرعه ورنون ما پیشرفته‌ترین مزرعه است که تاکنون انجام شده و ده برابر تأسیسات ما در بروکلین است.»

اگرچه سیستم‌ های پرورش قارچ اسمال‌هولد از بسیاری از مزارع پرورش قارچ تجاری کوچکتر هستند، اما محصولات این مزارع به اندازه‌ای زیاد هستند که با صرفه‌ جویی در مقیاس، به اسمال‌ هولد اجازه دسترسی به مشتریان بیشتری را بدهند. اسمال هولد در کالیفرنیای جنوبی مشتریان خواربار فروشی دارد، از جمله بازار غذای کامل، لاسنز، اروهون، کتاب آشپزی، بازار مادر، غرفه‌ها، گود اگز و آلبرتسون. این شرکت همچنین با تعداد فزاینده ای از رستوران ها و سرآشپزها کار می‌کند.

اسمال هود با مزرعه ورنون در یک مایلی مرکز شهر لس آنجلس، آماده ارائه قارچ‌های تخصصی در سراسر شهر و منطقه است، که انواع متنوعی از قارچ خوراکی مانند قارچ صدفی زرد، قارچ یال شیر، صدفی آبی، قارچ شیری، و شیپوری در آن پرورش می‌یابد و این مجموعه هنوز هم در حال گسترش است.

اندرو تاکید دارد که ما شاهد افزایش شدید تقاضا نه تنها برای قارچ دکمه‌ای سفید و قهوه‌ای، بلکه برای انواع قارچ‌های اگزوتیک بوده‌ایم. او عواملی که این تقاضا را افزایش می‌دهند را مشتریانی می‌داند که به طور فزاینده‌ای به سیستم‌های غذایی اهمیت می‌دهند، و مایلند از یک رژیم غذایی کامل یا نیمه گیاهی، و همچنین مزایای سلامتی و زیست‌محیطی قارچ‌ها استفاده کنند.

فانوری اختصاصی شرکت اسمالهولد برای رشد سریع محصولات در مزارع پرورش قارچ اسمال هود پیشرفته ترین مزرعه پرورش قارچ
فانوری اختصاصی شرکت اسمال هود پیشرفته ترین مزرعه پرورش قارچ را دارد

هم اکنون مزرعه ورنون 34000  فوت مربع وسعت دارد و دارای اتاقکهای بزرگ، درهای رول آپ خودکار، تجهیزات سردخانه با تکنولوژی بالا، و ایمنی مواد غذایی پیشرفته است. و  آنها همچنین یکی از منحصر به فردترین ون‌های تحویل قارچ در جهان را دارند.

اندرو کارتر، می‌گوید: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که قارچ‌ های ارگانیک را حتی بیشتر در دسترس قرار دهیم. مهم نیست از کجا خرید می‌کنید، همه باید به قارچ های تازه و با کیفیت بازار کشاورزان دسترسی داشته باشند.»

اخبار علمی حوزه قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا