آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : رولت گوشت و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه رولت قارچ و گوشت چرخ کرده

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم رولت گوشت و قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پیاز خلالی خورد شده: یک عدد
سیر له‌شده: یک حبه
قارچ ورقه‌ای خورد شده: ۴۰۰ گرم
پنیر پیتزا: ۱۵۰ گرم
جعفری خورد شده: دو قاشق سوپ‌خوری
نمک و فلفل: به میزان لازم
خمیر فیلو: چهار ورق
کره آب کرده: به میزان لازم
گوشت چرخ‌کرده: ۱۵۰ گرم
روغن: به میزان لازم

طرز تهیه:

رولت گوشت چرخ‌کرده با قارچ : روغن را درون تابه داغ‌کرده، سپس پیاز و سیر را افزوده تا طلایی شود. قارچ را اضافه می‌کنیم و با حرارت زیاد تفت می‌دهیم تا قارچ آب نیندازد. گوشت چرخ‌کرده تفت‌داده را به مواد اضافه و مخلوط می‌کنیم و مواد را از روی حرارت برمی‌داریم.

جعفری را اضافه و می‌گذاریم تا مواد کمی خنک شود؛ سپس پنیر را افزوده و مخلوط می‌کنیم. دو ورق خمیر را روی سطح کار قرار داده و کره ذوب‌شده را روی خمیر با برس مالیده و بعد دو ورق دیگر را روی خمیر می‌گذاریم و دوباره با کره روی خمیر را برس می‌کشیم. مواد را روی خمیر پهن کرده و دو طرف خمیر را کمی روی‌هم آورده و سپس خمیر را رول می‌کنیم و درون سینی چرب شده می‌گذاریم.

طرز تهیه پروک:

روی خمیر را کره مالیده و قدری نمک و فلفل می‌پاشیم و در فری که از قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کرده‌ایم، به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه می‌گذاریم تا خمیر طلایی شود.

نوش جان

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا