غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : رولت قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه رولت قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم رولت قارچ است.در این غذا گوشت استفاده نشده است از این رو یک غذای گیاهی محسوب شد و برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین گزینه مناسبی می باشد. در ادامه با طرز تهیه رولت قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

کره: ۳۰ گرم
پیاز ریز خورد کرده: ۱ عدد
فیله گوجه‌فرنگی ریز خورد کرده: ۲ عدد
قارچ ورقه‌ای خورد کرده: ۲۵۰ گرم
آب مرغ: ۶۰ میلی‌لیتر
ریحان خورد کرده: ۱ قاشق سوپ‌خوری
پنیر چدار رنده کرده: ۵۰ گرم
تخم‌مرغ: ۶ عدد
نمک و فلفل: به میزان لازم
برگ ریحان: به میزان لازم

طرز تهیه:

سینی مخصوص مایکروویو به ابعاد ۲۶×۳۲ سانتیمتر را با کاغذ روغنی بپوشانید. آنگاه کره را در ظرف مناسبی بریزید و در دستگاه مایکروویو قرار دهید. سپس با قدرت ۱۰۰ درصد یا ۹۰۰ وات آن را آب کنید. اینک پیاز، گوجه‌فرنگی و قارچ را به آن اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه با قدرت بالا در مایکروویو بپزید. در این میان دو بار آن را هم بزنید. حالا آب مرغ را به آن اضافه کنید و ۵ دقیقه دیگر در دستگاه قرار دهید.

سپس ریحان و پنیر را اضافه کنید. حالا سفیده و زرده چهار عدد از تخم‌مرغ‌ها را جدا کنید و زرده‌های تخم‌مرغ را همراه با ۲ عدد تخم‌مرغ باقیمانده، با همزن برقی بزنید و نمک و فلفل به ان اضافه کنید. بعد سفیده‌های تخم‌مرغ را در کاسه دیگری بریزید و با همزن برقی بزنید تا سفید شود و فرم بگیرد. اکنون زرده‌های تخم‌مرغ را به آرامی با سفیده‌های تخم‌مرغ مخلوط کنید و در سینی بریزید.

روی آن را با پالت صاف کنید به مدت ۳-۴ دقیقه در دمای بالا در مایکروویو بپزید. اکنون رولت را با همان کاغذ رول کنید و یک ساعت در یخچال نگه دارید. سپس رولت را باز کنید و کاغذ را از آن جدا سازید. حالا مخلوط فراهم‌ کرده قارچ را روی رولت بریزید و آن را رول کنید. رولت قارچ را ۱۵ دقیقه در یخچال نگه دارید و بعد به اندازه دلخواه ببرید و برای پذیرائی در دیس بچینید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا