اخبار صنعت قارچاخبار عمومی و گزارش

رکوردشکنی ۳۷ میلیارد تومانی سوپر ماریو

یک نسخه بسیار کمیاب از بازی مشهور سوپر ماریو یا به‌ اصطلاح ایرانی‌ها قارچ خور در یک حراجی به قیمت ۱.۵۶ میلیون دلار به فروش رفت.
به گزارش  خبرگزاری هاگ ، به نقل از ، اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری: نسخه باز نشده از  بازی سوپرماریو ۶۴ نینتندو  در یک حراجی به قیمت ۱٫۵۶ میلیـــون دلار (بیشــــتر از ۲۷میلیاردتومان) فروخته شده است.

به گزارش وب‌سایت ای‌بی‌سی، حراجی هریتیج در دالاس اعلام کرد که این بازی سوپر ماریو مربوط به سال ۱۹۹۶ روز یکشنبه فروخته شد و رکورد قبلی فروش یک بازی ویدئویی را شکست. البته سخنگوی خانه حراج هریتیج به پرسش درباره اینکه چه‌کسی این بازی را خریداری کرده است، پاسخ نداد.

در بیانیه خانه حراج هریتیج آمده است: بازی سوپرماریو ۶۴ پرفروش بازی نینتندو ۶۴ بود و البته نخستین بار بود که شخصیت این بازی یعنی ماریو به‌صورت سه‌بعدی ارائه شد. این فروش به دنبال یک نسخه باز نشده از بازی The Legend Of Zelda نینتندو اتفاق افتاد که در حراج روز جمعه گذشته با قیمت ۷۸۰ هزار دلار فروخته شد. والاری مک لکی، متخصص بازی‌های ویدئویی میراث فرهنگی، می‌گوید که خانه حراج با دیدن به فروش رفتن یک بازی به قیمت بیش از یک‌میلیون دلار، ۲ روز پس از رکوردشکنی اخیر بازی زلدا، به شوک فرورفت.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا