انیمیشن و قصه

انیمیشن زلیگو و قارچ سمی

زلیگو موجود بامزه انیمیشنی قارچ سمی پیدا میکنه

انیمیشن زلیگو و قارچ سمی یا قارچ جادویی

زلیگو یه موجود فضایی آبی رنگ بامزه‌اس که با دوستش تو یه خونه زندگی میکنن. یه روز همینطور که تو خونه بازی میکردن یه چیز عجیبی توجه‌اشون رو جلب میکنه.

زلیگو و دوستش میبینن که وسط خونه یه قارچ دراومده، با تعجب به هم نگاه می‌کنن و میگن قارچ اونم وسط خونه. اما اون یه قارچ معمولی نبوده اون قارچ جادویی بوده و خیلی هم خوشرنگ و زیبا بوده.

یه قارچ بنفش خوشگل که روش خال خالای بنفش داشته. زلیگو میاد اونو بچینه که دوستش دعواش میکنه و میگه تو نباید به اون دست بزنی شاید قارچ سمی باشه و باعث بیماری تو بشه.

زلیگو دل تو دلش نبوده که اون قارچ رو بچینه و منتظر میشه که دوستش بره و بعد اون قارچ رو بچینه. همین که دوستش میره زلیگو فورا قارچ رو میخوره.

انیمیشن زلیگو و قارچ سمی یا قارچ جادویی

وقتی دوستش به پشت سرش نگاه میکنه میبینه که وای زلیگو قارچ رو خورده. همونطور که دوست زلیگو حدس زده بود اون قارچ خوراکی نبوده و یه قارچ جادویی بوده.

و زلیگو رو تبدیل میکنه به یه سگ کوچولو

انیمیشن زلیگو و قارچ سمی یا قارچ جادویی

 

 

انیمیشن در ایران از اواخر دههٔ پنجاه میلادی وارد صنعت شد. سریال‌های انیمیشنی یکی دیگر از فعالیت‌هاست که در زمینه پویانمایی در ایران انجام می‌شود.

انیمیشن‌ها در قالب کارتون و بازی های رایانه ای تاثیر زیادی در روند رشد شخصیتی کودکان و نوجوانان دارد. میتونید هر روز به هاگ سر بزنید و هرچقدر که دوست دارید کارتون ببینید.

 

با انیمیشن و قصه در سایت هاگ می‌توانید هر روز کارتون‌های جذابی تماشا کنید و قصه‌های بیشتری بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا