اخبار عمومی و گزارش

افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره‌ بار تهران

استقبال قابل توجه شهروندان از میادین میوه و تره‌ بار برای خرید ارزاق و مایحتاج مورد نیاز

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر استقبال قابل توجه شهروندان از میادین میوه و تره‌ بار برای خرید ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود در ایام نوروز، گفت: این امر موجب شد تا ساعت کار این مراکز را با ۴۰ درصد افزایش دهیم و به روزانه به ۱۳ ساعت از قرار 7:30 صبح الی 20:30 شب به صورت یکسره فعال برسانیم. وی با اعلام اینکه به منظور خدمات‌ رسانی هر چه بهتر و بیشتر و ایجاد فضایی آرام برای شهروندان، ساعت کار میادین میوه و تره‌ بار را ۳ ساعت و نیم افزایش داده‌ایم، افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا خانواده‌ها با آرامش خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند و هیچگونه نگرانی از بابت کمبود وقت و شلوغی میادین نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: علاوه بر اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر، انواع کالا‌های تنظیم بازار نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن و دیگر کالا‌ها در این مراکز با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

فصاحت در تشریح قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: برای ایام عید نوروز قیمت هر کیلو پرتقال ۱۰ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان و سیب قرمز ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بيان کرد: فقط روز‌های اول و دوم فروردین ۱۴۰۱ مراکز و میادین میوه و تره بار غیرفعال و تعطیل هستند.

منبع: irib

ساعت کار میادین میوه و تره بار در ماه مبارک رمضان اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره بار تهران برای استقبال از ماه مبارک رمضان و خدمات‌رسانی به شهروندان آمادگی دارند.

به گزارش هاگ و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با تأکید بر لزوم توجه به رفتار شایسته و توأم با حُسن خُلق کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار با عموم شهروندان از جمله روزه‌داران عزیز، افزود: اگر چه به همکاران خود اعتماد داریم اما به منظور افزایش اطمینان خاطر مردم عزیزمان از آغاز ماه مبارک رمضان، نظارت بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمت مناسب و کیفیت مطلوب محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، دو اصلی است که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: مدیران میادین و ناظران کنترل کیفی با دقت و جدیت مضاعف بر رعایت نرخ‌های مصوب و مرغوبیت اقلامی که در این مراکز عرضه می‌شوند، نظارت می‌کنند تا شهروندان در این ماه عزیز، ملزومات مورد نیاز خود را با آرامش و به سهولت از میادین تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول برای تأمین کالاهای تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج و دیگر محصولات مورد نیاز مردم تهران در ماه مبارک رمضان، تأکید و خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اقلام و کالاهایی همچون خرما، قند و شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، حبوبات و لبنیات که مصرف آنها در این ایام افزایش می‌یابد، از قبل پیش‌بینی کرده‌ایم و مراجعه‌کنندگان و روزه‌داران عزیز می‌توانند این محصولات و سایر ملزومات مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کنند.

میادین میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و روزهای جمعه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر، باز بوده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

اخبار عمومی و گزارش ها را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا