گزارشات

سامانه هاگ در قاب جام جم رونمایی شد

شبکه «جام جم» در برنامه‌ی در ایران رونمایی از نخستین سامانه هوشمند «هاگ» را پوشش داد

سامانه هاگ در قاب جام جم رونمایی شد. بازتاب رونمایی از سامانه هوشمند آنلاین صنعت قارچ «هاگ» در شبکه جام جم، شبکه «جام جم» در برنامه‌ی در ایران، رونمایی از نخستین سامانه هوشمند «هاگ» را پوشش داد. آقای مجید نادری، مدیر عامل شرکت هنر ایماژ گیتی و مبدع و طراح این سامانه هوشمند، در مصاحبه با این شبکه بیان کرد که علی‌رغم تلاش بسیار برای اجرای این طرح به صورت یک کار تیمی، و بهره گرفتن از حمایت انجمن و تشکل‌های فعال در صنعت قارچ، مجبور شده که به تنهایی این سامانه را تا این مرحله به اجرا برساند و اظهار امیدواری کرد در مرحله کنونی از حمایت انجمن و سایرین بهره‌برداری نماید.

سامانه هاگ در قاب جام جم رونمایی شد

گزارشگر شبکه جام جام با تعدادی از تعدادی تولیدکنندگان و کارآفرینان و اعضای انجمن تولیدکنندگان قارچ خوراکی کشور نیز در این همایش مصاحبه نمود و نقاط قوت و ضعف این صنعت را از زبان آنان جویا شد. این شبکه با پوشش نقطه نظرات دست‌اندرکاران این صنعت در همایش رونمایی از سامانه هاگ، قدرت این سامانه را برای ساماندهی و پیش‌برد اهداف استراتژیک کشور در حوزه پرورش و توزیع قارچ، در سطح ملی به عموم مردم نمایش داد.

خانواده «هاگ» ضمن تبریک این موفقیت به خانواده صنعت قارچ، توفیق روزافزون با همبستگی و همکاری بیشتر  را برای تمامی دست‌اندرکاران این عرصه آرزومند است.

 همراه «هاگ» باشید

گزارشات صنعت قارچ کشور را از قاب هاگ تماشا کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا