پیش غذا و دسر با قارچ

ساندویچ قارچ و سیر لذیذ و جذاب

ساندویچ ها جزو خوراکی های پرطرفداری هستند که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا سرو می شوند

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور تهیه ساندویچ قارچ و سیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. ساندویچ ها جزو خوراکی های پرطرفداری هستند که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان پیش غذا سرو می شوند و اندازه و انواع مختلفی دارند. در این ساندویچ خوشمزه گوشت استفاده نشده از این رو یک غذای گیاهی می باشد و برای افراد گیاهخوار یا وجترین نیز مناسب می باشد. برای درست کردن ساندویچ قارچ و سیر به روش زیر عمل نمایید.

 

مواد لازم:

  • کره: ۵ قاشق سر پر
  • سیر: ۲ حبه
  • قارچ: ۳۵۰ گرم
  • نان فرانسوی بزرگ: ۱ عدد
  • جعفری تازه: چند ساقه
  • نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

برای درست کردن این ساندویچ خوشمزه قارچ، اولین مرحله آماده‌ سازی مواد است. ابتدا حبه سیرها را از پوست جدا و رنده یا له کنید، سپس قارچ‌ها را به صورت درشت برش بزنید. نان فرانسوی را نیز با چاقوی تیز به صورت اریب حلقه‌حلقه کنید. آخرین کار، خرد کردن جعفری است. تابه‌ای را آماده کنید و کره را داخل آن بریزید و روی شعله اجاق گاز قرار دهید تا ذوب شود؛ سپس سیر رنده شده را به روغن اضافه کنید و به مدت 30 ثانیه تفت دهید.

قارچ‌ها را به سیر داغ اضافه کنید و 5 دقیقه حرارت دهید. در طول پخت، هم زدن یادتان نرود. برش‌های نان را داخل تابه دیگری یا روی سینی میله‌ای فر قرار دهید و به مدت 2 تا 3 دقیقه تست کنید. جعفری خردشده را به مخلوط قارچ و سیر اضافه و با نمک و فلفل مزه دار کنید. حالا هر کدام از برش‌های نان را در سینی یا دیس بچینید و مخلوط قارچ و سیر را روی نان‌ها بریزید. حال ساندویچ قارچ و سیر آماده است و می تولنید آن را در کنار سیب زمینی سرخ شده سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این ساندویچ لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا