اخبار تولید قارچ سراسر کشور

سبد های ویژه قارچ چینی

سبدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تهویه مناسب را برای قارچ‌ها فراهم کنند

سبد های ویژه قارچ چینی، پدیده ای هر چند کوچک در صنعت قارچ جهان است که با دقت و ریز بینی خاص ضمن طراحی ویژه در جهت اشغال فضای کم در انبارش جعبه ها ی خالی و استحکام مناسب، به شکلی طراحی شده است تا بهترین جریان هوای سرد در سردخانه با هدف بهترین شوک ممکنه (2 تا ۴ درجه) به قارچ های چیده شده وارد شود.
حجم بار داخل سبدها نه آنقدر زیاد است که سبب فشار قارچ ها در سبد به یکدیگر شود و نه آنقدر کم که توجیح اقتصادی به خدمت گرفتن این سبدها زیر سوال برود.ابعاد مناسب این سبدها باعث شده تا هر روزه اقبال بیشتری به آنها نشان داده شود.

ظاهرا هر روز باید منتظر پدیده های کوچک و بزرگ در صنعت قارچ جهان باشیم.

مزایای استفاده از سبد های ویژه قارچ چینی:

  • بهبود جریان هوا: سبدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تهویه مناسب را برای قارچ‌ها فراهم کنند. این امر به جلوگیری از رشد کپک و باکتری و همچنین سالم ماندن قارچ‌ها برای مدت طولانی‌تر کمک می‌کند.
  • افزایش زهکشی: سبدها دارای سوراخ‌هایی در کف خود هستند که به تخلیه آب اضافی کمک می‌کنند. این امر از غرق شدن قارچ‌ها و پوسیدن آنها جلوگیری می‌کند.
  • سهولت برداشت: سبدها را می‌توان به راحتی جابجا کرد و قارچ‌ها را از آنها برداشت کرد. این امر به ویژه برای برداشت قارچ در مقیاس بزرگ مفید است.
  • قابلیت استفاده مجدد: سبدهای قارچ چینی بادوام هستند و می‌توان از آنها برای چندین بار برداشت استفاده کرد. این امر آنها را به یک سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه برای پرورش‌دهندگان قارچ تبدیل می‌کند.
اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا