خرید و نگهداری قارچقارچ و خانواده

قارچ ها را له نکنید

ست ابزار خانگی قارچ برای برش دادن و خالی کردن شکم قارچ

اگر شما هم اهل آزمودن غذاها و طعم‌های جدید مخصوصا غذاهای روز ملل هستید، حتما زیاد از قارچ در آشپزخانه خود استفاده می‌کنید. استفاده از قارچ در پخت انواع دلمه‌ها، پای‌ها، اسپاگتی‌های مختلف، لازانیا، طعم متفاوت و خوشمزه‌ای به غذای شما می‌دهد، و شکل ظاهری غذا را بسیار دلچسب و هوس انگیز می‌کند. البته به شرط این که به خوبی قارچ‌ها را قطعه قطعه نموده یا داخل آنها را خالی کرده باشید.

برای پختن غذا با قارچ، ابزارهای آماده‌سازی قارچ طراحی شده که کار شما را بسیار آسان می‌کند. با استفاده از این ابزارها به راحتی می‌توانید قارچ‌ها را بدون له شدن، و یا ضربه خوردن تمیز کرده و برش دهید. یکی از این ابزارها قارچ اسلایسر است که با آن می‌شود قارچ را به قطعات دلخواه به ضخامت یکسان برش داد. کافی است قارچ را داخل کاسه اسلایسر بریزید و به آرامی فشار دهید تا قارچ‌های برش خورده با اندازه یکسان از سوی دیگر آن پایین بریزند. از این اسلایسر برای خرد کردن مواد دیگری مانند توت فرنگی یا کیوی که نرم و حساس هستند نیز می‌شود استفاده کرد.

ابزار جالب دیگر وسیله‌ای به نام شروم بروم (SHROOM BROOM) است که با آن می‌توانید کلاهک قارچ را بدون لطمه به شکل قارچ یا پاره شدن آن، به آسانی خالی کنید. و سپس با برس نرم انتهای آن، داخل و روی قارچ را به راحتی تمیز نمایید. به این ترتیب کلاهک‌های توخالی تمیز و سالمی برای درست کردن انواع غذاهایی مثل قارچ شکم پر و دلمه قارچ و انواع فینگرفودهای قارچی خواهید داشت.

البته ممکن است شما از وسایل ساده دیگری در منزل برای خالی کردن یا اسلایس نمودن قارچ استفاده کنید. لطفا ما را از ابتکارات خود در این زمینه باخبر نمایید، تا در این بخش از دانشنامه هاگ، آن را با دیگران به اسم خودتان به اشتراک بگذاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا