اخبار جهان در حوزه قارچ

سرگرمی‌های عجیب فوتبالیست‌های جهان

فوتبال دغدغه اصلی فوتبالیست‌ها است اما حتی بازیکنان حرفه‌ای هم دوست دارند گاهی از دنیای فوتبال فاصله بگیرند

سرگرمی‌های عجیب فوتبالیست‌های جهان، ژاوی شیفته قارچ است. جرارد پیکه و همسرش گفته‌اند یک‌بار به‌همراه او به جنگل رفته‌اند تا قارچ‌های کمیاب را پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری هاگ، فوتبال دغدغه اصلی فوتبالیست‌ها است اما حتی بازیکنان حرفه‌ای هم دوست دارند گاهی از دنیای فوتبال فاصله بگیرند و به کارهای کاملاً متفاوتی بپردازند. منظور ما بازی ویدئویی فیفا یا گلف‌بازی کردن نیست که سرگرمی‌های عجیب فوتبالیست‌های جهان است.

کریستیانو رونالدو

رونالدو در زمانی که فوتبال بازی نمی‌کند، بیشتر وقت خود را صرف بدنسازی می‌کند و مرتباً عکس‌هایی از خود در باشگاه منتشر می‌کند، اما زمانی که او در منچستریونایتد در آغاز راه ستاره شدن بود، عاشق بازی دبرنا بود. او گفت این بازی به او کمک کرد زبان انگلیسی را یاد بگیرد اما در هر حال سخت بتوان تصور کرد که او پشت میز بازی نشسته باشد.
رونالدو در سال ۲۰۰۸ گفت: «بازی دبرنا می‌تواند خیلی جذاب باشد. این بازی می‌تواند شادی را به‌همراه بیاورد چون ممکن است مدت زیادی منتظر بمانید تا اینکه یک عدد اعلام شود و با همان عدد بازی را ببرید. شاید هم دوستانی که با آنها بازی می‌کنید پیش از شما برنده شوند.»

ژاوی

این اسطوره بارسلونا شیفته قارچ است. او بسیار دوست دارد در جنگل‌ها به‌دنبال قارچ بگردد. جرارد پیکه و همسرش گفته‌اند یک‌بار به‌همراه ژاوی به جنگل رفتند تا قارچ‌های کمیابی را پیدا کنند.
پپ گواردیولا یک‌بار گفته بود: «کسی که قارچ جمع می‌کند نمی‌تواند آدم بدی باشد!» ژاوی یک‌بار در مصاحبه‌ای گفت خانواده‌اش قارچ جمع می‌کرده‌اند، از جمله پدربزرگش و پدر و مادرش و به این دلیل بوده که به این کار علاقه‌مند شده است.

مت اوکلی

ستاره سابق لسترسیتی تفریح خطرناکی دارد و عاشق آن است که کلکسیونی از ماهی‌های پیرانیای شکم‌قرمز آمریکای جنوبی داشته باشد. این ماهی‌ها دندان‌های بسیار تیزی دارند و گوشتخوار هستند. در صورتی که به آنها غذا نرسد، ممکن است همدیگر را بخورند! اوکلی می‌گوید: «به‌دنبال چیزی بودم که غیرمعمول باشد. غذا دادن به این ماهی‌ها خیلی جذاب است.»

 اکسل توانزبه

زمانی که سرگرمی شما بازی بچه‌ها باشد و در آن رکورددار هم باشید، آیا باید نگران شوید؟ پاسخ نه است، البته به شرط آنکه اکسل توانزبه باشید! این مدافع منچستریونایتد در بازی «اسب آبی گرسنه» استاد است.
آدام براون، داور رکوردهای جهانی گینس می‌گوید: «یک‌بار با بازیکنان منچستریونایتد داشتیم همکاری می‌کردیم تا آنها رکوردهای مختلفی به نام خود ثبت کنند. در این میان اکسل توانزبه پیروز شد و توانست در زمینه بازی اسب آبی گرسنه رکورد را به نام خود کند. رکورد او تنها ۳۶/۱۷ ثانیه بود و این رقابت را از هم‌تیمی‌هایش برد.»
اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا