پیش غذا و دسر با قارچ

سس قارچ با آرد سفید خوش طعم و دلنشین

ساده ترین مدل سس قارچ خوشمزه یک خوراکی فوق العاده جذاب

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک طرز تهیه ساده ترین مدل سس قارچ خوشمزه رفته ایم که آن را برای سرو با انواع استیک یا شنیسل و پاستا می توان استفاده نمود. همچنین استفاده از این سس قارچ بر روی سیب زمینی سرخ شده به همراه کمی پنیر پیتزا نیز یک خوراکی فوق العاده جذاب و خوشمزه را تشکیل می دهد. در ادامه با طرز تهیه سس قارچ با آرد سفید با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه سس قارچ با آرد سفید

  1. آب گوشت: 1 پیمانه
  2. آردسفید: 1 ق س
  3. کره: 50 گرم
  4. قارچ: 250 گرم
  5. نمک و فلفل: به میزان لازم

 

طرز تهیه سس قارچ با آرد سفید

کره را داخل یک ظرف مناسب روی حرارت ملایم قرار می‌دهیم تا ذوب شود آرد را به آن اضافه می‌کنیم و روی حرارت تفت می‌دهیم تا خامی آرد گرفته شود، بعد از تفت آرد، آب‌ گوشت را کم‌کم داخل ظرف ریخته و حرارت را کمتر می‌کنیم و مرتب هم می‌زنیم تا سس یکسان شود. در این فاصله قارچ‌ها را هم در کمی کره تفت می‌دهیم و به سس نرم شده اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم. بعد از چند جوش سس را از روی حرارت برمی‌داریم. این سس قارچ لذیذ را می توانید برای انواع پاستا و یا استیک و ساندویچ ها استفاده نمایید.

 


امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید. در مقاله انواع سس قارچ میتوانید با انواع دیگر سس قارچ نیز آشنا شوید.
اگر مایل به تهیه انواع مختلف قارچ دکمه ای، صدفی، شیتاکه، یا هر نوع قارچ اگزوتیک دیگری هستید به  هاگ مارکت  مراجعه نمایید و با سرعت بهترین قارچها را تهیه کنید
برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا