آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : سمبوسه سوسیس و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سمبوسه سوسیس و قارچ

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای ایرانی پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت سمبوسه سوسیس و قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که یک پیش غذا یا میان وعده مقوی و خوشمزه می باشد. سمبوسه در اصل نوعی غذای ایرانی است که از قرار دادن مواد غذایی در خمیر پهن شده و نازک و سرخ کردن آن حاصل می شود؛ اما امروزه مصرف سمبوسه فقط محدود به ایران نبوده و در سراسر جهان توسط رستوران های ایرانی یا لبنانی رواج یافته و طرفداران زیادی دارد. لطفا در ادامه با طرز تهیه این سمبوسه سوسیس و قارچ لذیذ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  • سوسیس: ۴ عدد
  • قارچ: به مقدار لازم
  • سیب زمینی: یک عدد
  • پیاز کوچک: یک عدد
  • رب گوجه‌ فرنگییک قاشق سوپ‌خوری
  • نمک و فلفل و روغن: به مقدار لازم
  • نان لواش: به مقدار لازم

طرز تهیه:

همه مواد را نگینی خورد کرده و سپس پیاز را در روغن تفت می‌دهیم، پس‌ از آن به ترتیب سیب‌ زمینی، سوسیس و قارچ را به پیاز اضافه می‌کنیم.
پس از نرم شدن مواد یک قاشق رب گوجه فرنگی را به همراه یک لیوان آب به مواد اضافه می‌کنیم و زمان می‌دهیم تا مواد پخته شوند.

در این مرحله نان‌ های لواش را آماده می‌کنیم و آن را به‌صورت مستطیل‌های باریک و بلند برش می زنیم. همچنین می توانیم از خمیر نازک مخصوص سمبوسه نیز استفاده نماییم. پس‌ از آن مواد را روی نان ریخته، نان را به صورت مثلثی شکل می‌پیچیم. سپس مقداری روغن درون تابه حرارت می دهیم تا خوب داغ شود. آنگاه سمبوسه ها را درون روغن خوب سرخ و برشته می کنیم. حال سمبوسه های سوسیس و قارچ ما آماده است و می توانیم آن را با سس کچاب سرو نماییم.

نوش‌جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا