سازمان نظام مهندسی

سمینار ملی تخصصی افزایش بهره‌وری تولید قارچ

برای پیشرفت در پرورش قارچ لازم است با دانش روز دنیا آشنا باشیم

سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، سمینار ملی تخصصی زیرساخت‌های افزایش بهره‌وری تولید قارچ “کمپوستینگ تا برداشت” را در آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

شرایط تولید و تقاضای قارچ در کشور

به گزارش خبرگزاری هاگ- با توجه به شرایط حال حاضر کشور و افزایش تقاضای قارچ خوراکی، سرمایه گزاری برای تولید این محصول افزایش‌یافته و همین امر باعث توسعه چشمگیر احداث واحدهای پرورش قارچ خوراکی در چند سال اخیر شده است.

برای پیشرفت و حرکت روبه‌جلو در این بخش لازم است با دانش روز دنیا آشنا باشیم تا تولیدکنندگان بتوانند با بهره‌مندی از این اطلاعات موانع و مشکلات در تولید و برداشت و بازاریابی را حل‌وفصل نمایند.

جزییات این سمینار

در همین رابطه و با توجه به نیازهای موجود، سازمان نظام‌مهندسی سمینار ملی تخصصی زیرساخت‌های افزایش بهره‌وری تولید قارچ “کمپوستینگ تا برداشت” را به‌منظور آشنایی تولیدکنندگان با مباحث روز تولید قارچ و کمپوست در دنیا با تدریس جناب آقای محمدرضا میرزاده “مدیر تولید سابق و مشاور فعلی مجموعه قارچ ملارد و مدیر تضمین کیفیت کمپوستینگ اسکاتو و مجموعه تولید قارچ مایسیلیا در کشور استرالیا” در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آبان ماه برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان شرکت در سمینار فوق‌الذکر می‌توانند برای ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۱۹ آبان ماه با کارشناسان آموزش با شماره ۸۸۵۳۵۵۸۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار سازمان نظام‌مهندسی درباره قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا