پیش غذا و دسر با قارچ

سوفله سیب زمینی و قارچ خوشمزه لذیذ

سوفله سیب زمینی یک غذای ساده است که مواد اولیه آن به راحتی در دسترس بوده

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم سوفله سیب زمینی است که یک غذای ساده است که مواد اولیه آن به راحتی در دسترس بوده و به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو نمود. همچنین این غذا چون گوشت ندارد گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه خوراک گریل شده سوفله سیب زمینی و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  • سیب‌ زمینی500 گرم
  • موسیر: 2 عدد
  • روغن‌زیتون1 قاشق غذاخوری
  • پونه کوهی خشک‌ شده1 قاشق چای خوری
  • قارچ: 200 گرم
  • تخم‌ مرغ4 عدد

طرز تهیه:

فر را تا دمای 180 درجه سانتی‌گراد گرم‌کنید، سیب‌زمینی و موسیر را در ماهی‌تابه که با روغن چرب شده است قرار دهید. به آن پونه کوهی اضافه کنید، سپس همه را باهم ترکیب کنید تا مواد آغشته شوند. به مدت 40 تا 45 دقیقه در فر پخته شوند بعد از این مدت قارچ‌ها را اضافه کنید و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر نیز به پختن ادامه دهند.

در محتویات داخل ماهی‌تابه چهار شکاف ایجاد کنید و تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید. به مدت 3 تا 4 دقیقه دیگر ماهی‌تابه را به داخل فر بازگردانید تا تخم‌مرغ‌ها نیز بپزند. سپس سوفله سیب زمینی ما آماده سرو می باشد.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا