پیش غذا و دسر با قارچ

سوپ پنیر سویا توفو یک غذای بسیار مقوی برای بیماران

سوپ ها پرطرفدارترین پیش غذا ها بین عموم مردم مخصوصا رستوران ها می باشند

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای پرطرفدار و خوشمزه رفته ایم. برای این مقاله طرز تهیه سوپ پنیر سویا با قارچ  یا سوپ توفو را برای شما همراهان گرامی در نظر گرفته ایم. سوپ ها پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها می باشند و همچنین یک غذای بسیار مقوی برای بیماران. در این سوپ از گوشت استفاده نشده و بجای آن پروتئین این سوپ با قارچ و پنیر سویا (توفو) تامین می شود و یک غذای کاملا گیاهی است. لطفا در ادامه با طرز تهیه سوپ پنیر سویا با قارچ یا سوپ توفو همراه ما باشید.

 

مواد لازم:

  • پودر ماهی: ۲۰ گرم
  • آب: ۶ فنجان
  • پیاز سبز: ۲ عدد
  • سس سویا: ۱/۴ فنجان
  • پنیر سویا (توفو): ۳۰۰ گرم
  • قارچ: ۳ عدد

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را رنده کرده و با مقداری روغن تفت دهید تا نرم شوند. سپس قارچ ها را شسته و ریز خورد کنید؛ قارچ‌ های ریز شده را نیز اضافه کرده و با حرارت ملایم کمی تفت دهید. آب را به مواد افزوده و شعله را زیاد کنید تا غذا به جوش آید سپس عصاره ماهی و سس سویا را به همراه نمک و فلفل به غذا اضافه کنید. در آخر پنیر سویا (توفو) را خورد کرده و اضافه نمایید و حرارت را ملایم کنید تا سوپ پنیر سویا یا سوپ توفو آماده شود.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این سوپ مقوی و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا