اخبار عمومی و گزارش

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای اورامان سبز

اعتبار لازم برای حمایت از این آموزشگاه اختصاص داده شده است

افتتاح آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شرکت قارچ کشت اورامان سبز، به گزارش هاگ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کردستان، منادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر اتمام پروژه های نیمه تمام آموزشی و نوسازی مدارس شهرستان سروآباد از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اجرای طرح رتبه بندی معلمان را از برنامه‌های اولویت دار این کمیسیون درسال جاری عنوان کرد.

زارعی فرماندار شهرستان سروآباد هم با بیان اینکه ۱۹ مدرسه در این شهرستان نیازمند تخریب و بازسازی است اظهار داشت: حل مشکلات آموزش و پرورش شهرستان سروآباد با اعتبارات شهرستانی امکان پذیر نیست و نیازمند اعتبارات ملی و استانی است.

پس از این جلسه و با حضور اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شرکت قارچ کشت و صنعت اورامان سبز در محل این کارخانه افتتاح شد.

میمنت آبادی معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حاشیه افتتاح این طرح گفت: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور اعتبار لازم برای حمایت از این آموزشگاه اختصاص داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا