رسانه قارچمزرعه

شرکت Banken Champignons

Banken Champignons یک شرکت مدرن خانوادگی در تجارت مواد غذایی است. در این شرکت مجموعه فرایند از رشد، برداشت، بسته بندی و حمل و نقل در یخچال گرفته تا توزیع و فروش جهانی قارچ تازه صورت می گیرد. یک شریک تجاری قابل اعتماد با شبکه تدارکاتی قوی: “امروز سفارش دهید، فردا تحویل بگیرید”.

بانکن طیف بسیار متنوعی از قارچ‌های تازه را تولید می‌کند. از گونه‌های اگزوتیک ،قارچ‌ معمولی سفید تا شاه بلوطی با کیفیتی فوق‌العاده. ماموریت این شرکت تولید پایدار  قارچ توسط متخصصین پرورش و توزیع جهانی آن است.

راب بنکن پسر: “ما اشتیاقمان به قارچ را از پدرمان به ارث برده ایم. او این شرکت را  با یک چشم انداز و ماموریت متمایز تأسیس کرد : در دسترس قرار دادن قارچ  برای همه. ”

شرکتBanken Champignons

در آن زمان، این موضوع چالشی بزرگ محسوب می شد زیرا که قارچ در آن زمان به عنوان یک کالای لوکس و قابل قیاس با قارچ ترافل امروزی بوده است.

امروزه قارچ ها یک کالای ضروری در آشپزخانه های سراسر اروپا هستند. ما به عنوان نسل دوم بنکن ها راه پدرمان را دنبال کرده و آن را تا یک شرکت غذایی مدرن گسترش داده ایم. شرکتی با اشتیاق به تولید قارچ و تمرکز بر پایداری، سلامت و کیفیت.

راب بنکن: “علاقه مان به قارچ گاهی از منافع حرفه ای فراتر می رود.”

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا