کلیپ

شیتاکه در ایتالیا؟؟!!

شیتاکه در ایتالیا، قارچ شیتاکه یکی از انواع قارچ های خوراکی است که قدمت 6هزار ساله در کشور چین دارد. این قارچ در دیگر شورهای شرق آسیا مانند چین، کره، ژاپن و تایوان این قارچ به عنوان نمادی برای طول عمر شناخته می شود.

نام شیتاکه (شی تاکه) از زبان ژاپنی منشا گرفته است. «شی» نام چوب درختی است که این قارچ بر روی آن رشد می کند و «تاکه» هم به معنی قارچ می باشد. این قارچ با نام «قارچ جنگل های سیاه» نیز شهرت دارد و در جنگل های کشور آلمان رشد می نماید.

مرکز پرورش قارچ شیتاکه ایتالیا در منطقه Val Grande این کشور قرار دارد، محلی که در آنجا با کار و توجه دائمی پرسنل مجرب، چوب های بلوطی تولید می شود که دارای گواهی ارگانیک خواهند بود. بوده که از آنها برای پرورش قارچ شیتاکه استفاده می شود.

در این شرکت از چوب های بلوط ارگانیک برای تهیه بستر پرورش قارچ شیتاکه Lentinula edodes استفاده می شود. بستر تولید شده با منشا گیاهی، پاک و با کیفیت عالی پس ازیک فرآیندآسیاب، اختلاط ،پاستوریزاسیون، بلوک زنی و تلقیح، پس از طی زمان لازم برای رشد رویشی، برداشت محصولی زیبا از آن مقدور می گردد، محصولی که 100% ارگانیک و پاک است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا