گزارشات

نمايشگاه بين المللی ايران سبز

مصاحبه با دست اندرکاران قارچ خوراکی در نمایشگاه ایران سبز

در این مطلب کلیه اخبار مربوط به نمایشگاه ایران سبز در ادواری که برگزار گردیده است به سمع و نظر شما مخاطبین گرامی میرسد.

چهارمین دوره نمایشگاه ایران سبز

چهارمين نمايشگاه بین المللی ايران سبز برگزار شد. حضور بیش از ۱۵۰ شرکت و نماینده خارجی که عمدتاً متشکل از اروپایی‌ها می‌باشند، در سه دوره گذشته نمایشگاه، بیانگر اهمیت مشارکت در این نمایشگاه بین المللی برای سایر کشورها بوده و حضور پررنگ شرکت‌ ها و تولیدکنندگان داخلی در کنار شرکت‌های بین‌المللی در سومین دوره این نمایشگاه، نشان داد که ایران می‌تواند به‌ عنوان مرکزی برای تبادل و تعامل تجاری در منطقه و جهان در زمینه شاخه‌هایی از کشاورزی کشور معرفی شود.

با حضور گرم و پرشور خود در این گردهمایی، برگزارکنندگان را جهت دستیابی به یکی از اهداف خود که برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی در زمینه باغبانی، کشت گلخانه ای و صنایع وابسته در منطقه است را پشتیبانی فرمایید.

 

گزارش‌هایی از چهارمين نمايشگاه ايران سبز، باغبانی، صنعت گلخانه سازی، ماشین آلات، گل و گیاه و صنایع وابسته با ما همراه باشید.

مصاحبه با جناب آقای غلامرضا تقوی، مدیرکل دفتر امور گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و قارچ خوراکی در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز با ما همراه باشید.

 

مصاحبه با جناب آقای عظیمی، عضو هیئت‌مدیره انجمن پرورش‌دهندگان قارچ کشور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز همراه ما باشید.

مصاحبه با جناب سیدپور، عضو هیئت‌مدیره انجمن پرورش‌دهندگان قارچ کشور، در چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز با همراه ما باشید

مصاحبه با شهرام جناقی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت قارچ سحر و کمپوست سهیل

همراه ما باشید با مجموعه تصاویر چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز تهران در سال 1398 از تاریخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۴ فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار شد.


پنجمین ‌دوره نمایشگاه ‌بین المللی ایران‌ سبز 2020

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز با موضوعات زیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

♦️باغبانی
♦️صنعت گلخانه سازی
♦️نهادهای کشاورزی
♦️ ماشین‌آلات
♦️گل و گیاه
♦️صنایع وابسته

 

این نمایشگاه قرار است تا در مورخ 25 الی 27 فروردین ماه سال 1399 در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران، واقع در خیابان سئول برگزار شود.

زمان بازدید: 10 صبح الی 16 عصر

ورود برای عموم مردم آزاد است.

پنجمین ‌نمایشگاه ‌بین‌المللی ‌ایران‌ سبز

 

گزارشات تصویری صنعت قارچ را در قاب هاگ تماشا کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا