اخبار عمومی و گزارش

طرح تولیدی پرورش قارچ در بوکان به مناسبت هفته دولت

۳۳ طرح هفته دولت در بوکان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد

طرح تولیدی پرورش قارچ در بوکان، به گزارش هاگ از ایرنا مهاباد – ایرنا – فرماندار بوکان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف در این شهرستان با ۲۰۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

باباخان اسکندری روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مهاباد به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه شمار طرح‌ها و اعتبارات آنها در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: در مجموع برای این تعداد طرح ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه و یا پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌ها، ۲۳ طرح در حوزه عمران شهری و روستایی با ۱۷۷ میلیارد تومان و هشت طرح نیز با ۱۲ میلیارد تومان هزینه در حوزه‌های تولیدی و خدماتی اجرا شده که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار بوکان اضافه کرد: طرح‌هایی که در حوزه عمران در این شهرستان افتتاح خواهد شد شامل چهار طرح هادی، ۳۷ طرح گازرسانی به روستاها، ۲ طرح انتقال آب، سه طرح جدول‌گذاری، ۲ طرح آسفالت راه روستایی، ۲ مورد توسعه شبکه ارتباطات، چهار کیلومتر راه بین شهری (بوکان – سقز)، سه طرح برق رسانی، یک باب بوستان و یک باب کتابخانه در روستای اوج تپه است.

اسکندری یادآور شد: طرح تولیدی پرورش قارچ در بوکان و طرح‌های تولیدی و خدماتی نیز شامل گردشگری از جمله بوم‌گردی، پرورش قارچ، تولید و بسته‌بندی و تولید پالت است.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲ روستای این شهرستان و طرح‌های عمران روستایی در ۱۰ روستا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار، فرماندار بوکان همچنین از بخش‌های مختلف خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد بازدید کرد و از نزدیک با مراحل تهیه و تدوین خبر در این خبرگزاری آشنا شد.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اواخر دهه ۶۰ شمسی در مهاباد تاسیس شد و هم اکنون شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، سردشت، اشنویه، چهار برج، باروق و تکاب را زیر پوشش چتر خبری خود دارد.

شهرستان بوکان با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است که در جنوب استان واقع شده است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است. اخبار عمومی و گزارش

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا