پیش غذا و دسر با قارچ

اردو با قارچ پیش غذای لذیذ طبخ شده با قارچ

به عنوان صبحانه یا میان وعده یا حتی یک شام سبک برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ طبخ شده با قارچ یعنی اردو با قارچ خوشمزه رفته ایم. این اردوی قارچ را می توان به عنوان صبحانه یا میان وعده یا حتی یک شام سبک میل نمود. همچنین گوشت در این غذا به کار نرفته و یک غذای گیاهی محسوب می شود و برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین گزینه مناسبی میباشد. در ادامه با ما همراه باشید با طرز تهیه اردو با قارچ خوشمزه.

 

مواد لازم:

  1. قارچ: نیم کیلو
  2. پیاز رنده شده: 3 عدد
  3. تخم مرغ: 4 عدد
  4. روغن و نمک و فلفل: به مقدار لازم
  5. زعفران: به میزان دلخواه
  6. جعفری: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

در ابتدا قارچ‌ها را تمیز کرده و ساطوری کنید. حال سه عدد پیاز رنده شده را در روغن کمی تفت بدهید. سپس قارچ‌ها را به پیاز اضافه کرده و نیم سرخ کنید. مقداری آب و یا اگر موجود باشد مقداری آب گوشت به همراه نمک و فلفل به آن اضافه کنید و بگذارید بپزد. تخم مرغ‌ها را با مقداری زعفران خوب بهم بزنید و ظرف را از روی حرارت برداشته تخم مرغ‌ها را به آن اضافه کنید و دوباره روی حرارت کم قرار دهید قدری که بسته شد مقداری جعفری خرد شده روی آن بپاشید. حال اردو با قارچ ما آماده است؛ آن را در ظرفی قرار داده و با چند دانه زیتون سرو کنید.

نوش جانتان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای خوشمزه و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا ما را از نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، بهره مند سازید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا