غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : اسپاگتی تورینو (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه اسپاگتی تورینو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی معروف و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی اسپاگتی تورینو است. پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است که معروف ترین آنها ماکارونی، اسپاگتی، فوسیل، راویولی، پنه و… می باشند. همچنین این مدل اسپاگتی که امروز دستور پخت آن را برای آموزش در نظر گرفته ایم به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و می تواند برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین، گزینه مناسبی باشد.

مواد لازم:
  1. کدو: 1 عدد درشت
  2. لیموی ترش: 1 عدد متوسط
  3. قارچ: 4 عدد متوسط
  4. زیتون درشت: 10 عدد
  5. سربرگ جعفری خردشده40 گرم
  6. اسپاگتی: به مقدار لازم
  7. روغن‌زیتون3 ق غ
  8. نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه:

پس از برش زدن کدو و قارچ و بعد از خرد کردن برگ جعفری، کدو و قارچ را به همراه زیتون در روغن زیتون تفت دهید. چند باری تابه را جلو و عقب می بریم و تاب می دهیم تا حرارت به طور یکسان در سراسر تابه پخش شود. پوست یک لیموی تازه را رنده کرده و کنار دست خود می گذاریم.

اکنون اسپاگتی آبکش شده را در تابه ریخته و پس از تست زدن فلفل و نمک و افزودن سربرگ جعفری و پوست رنده شده لیمو، اسپاگتی را بر روی حرارت ملایم قرار داده تا طعم و عطر مورد نظر شما را پیدا کند. پس از آماده شدن اسپاگتی آن را به همراه پنیر پارمسان میل کنید. نکته مهم در تهیه این اسپاگتی حرارت دیدن به اندازه تمامی مواد است به صورتی که نه خام بمانند و نه بسوزند.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه گیاهی در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا