غذای ملل با قارچ

طرز تهیه املت قارچ و اسفناج رستورانی با فیلم آموزشی

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای خوشمزه ای که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم نیمرو قارچ و اسفناج گریل شده است که یک غذای ساده است که به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا شام سبک می توان آن را سرو نمود. همچنین این خوراک چون گوشت ندارد یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین است. در ادامه با ویدیوی طرز تهیه نیمرو قارچ و اسفناج گریل شده با ما همراه باشید.

 

مواد لازم برای تهیه املت قارچ و اسفناج

 

  • تخم مرغ : 2 عدد
  • قارچ : 15 عدد
  • خامه : 1 قاشق غذاخوری
  • شیر : 1 قاشق غذاخوری
  • پنیر پیتزا : 2 قاشق غذاخوری
  • کره : 2 قاشق غذاخوری
  • اسفناج : به مقدار لازم
  • نمک، فلفل سیاه : به مقدار لازم

طرز تهیه املت قارچ و اسفناج

 

طرز تهیه املت قارچ اسفناج رستورانی با پنیر پیتزا :

 

مرحله اول : آماده سازی اسفناج و قارچ

مرحله اول: ابتدا اسفناج را بشویید سپس آن ها را روی تخته برش خرد کنید. در ادامه اسفناج را داخل تابه بدون اضافه کردن روغن کمی تفت دهید تا نرم شود. سپس قارچ ها را بشویید و پوست روی آن را بکنید و روی تخته برش به صورت ریز خرد کنید.

مرحله دوم : مخلوط کردن مواد

در یک کاسه مناسب 2 عدد تخم مرغ را بشکنید و به همراه قارچ، خامه و شیر و ادویه ها با همزن دستی خوب هم بزنید تا مواد باهم ترکیب شوند و تخم مرغ ها را از لختگی خارج شوند. می توانید اسفناج های خرد شده را با مواد مخلوط کنید و یا آخر مرحله روی مخلوط بریزید.

مرحله سوم : پخت مواد

در یک ماهیتابه مناسب کره بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا کره ذوب شود. بعد از آب شدن کره مواد از قبل مخلوط شده شامل قارچ . اسفناج  را داخل کره بریزید. سپس پنیر پیتزا را روی مخلوط ریخته و درب تابه را بگذارید تا املت بپزد.

مرحله چهارم : سرو املت

بعد از پخته شدن املت درب تابه را بردارید و اگر آب دار بود درب آن را بردارید تا آب املت تبخیر شود. با کفگیر پهن املت را به صورت یک جا از تابه خارج کنید و روی دیس و ظرف مورد نظر قرار دهید. املت اسفناج و قارچ آماده است.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای سالم و خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا