آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : قارچ برگر

آشپزی با قارچ : طرز تهیه ساندویچ قارچ برگر

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک فست فود بین المللی درست شده با قارچ رفته ایم.برای این مقاله آموزش درست کردن ساندویچ همبرگر با قارچ یا به اصطلاح قارچ برگر را در نظر گرفته ایم. همبرگر غذایی با اصالت آلمانی است که نام آن را از شهر هامبورگ گرفته اند و امروزه در سراسر دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد و مدل های مختلفی از آن با عنوان گوشت و حتی گیاهان درست و به شیوه های گوناگون طبخ و سرو می شود. در ادامه با طرز تهیه ساندویچ قارچ برگر لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. گوشت: 200 گرم
  2. قارچ: 7 تا 8 عدد
  3. پیاز: یک عدد متوسط
  4. فلفل دلمه: یک عدد
  5. جعفری: خردشده 2 قاشق غذاخوری
  6. نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه کاری به میزان لازم

 

طرز تهیه:

قارچ‌های شسته شده فلفل دلمه و پیاز و جعفری را جداگانه در خردکن ریخته و خردکنید. همه را با یکدیگر در یک کاسه مخلوط‌کنید و همراه با گوشت و نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه کاری هم بزنید تا مخلوط شوند بعد از مخلوط شدن به مدت 30 دقیقه در یخچال گذاشته تا انسجام پیدا کند و بعد به آن شکل دهید درون ماهیتابه که کمی روغن دران ریخته‌اید بگذارید تا با حرارت متوسط سرخ شود. سپس همبرگر های آماده شده را درون نان ساندویچی گذاشته و با قارچ و سبزیجات تکمیل نمایید و ساندویچ قارچ برگر آماده شده را در کنار سیب زمینی سرخ شده سرو نمایید.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا