پیش غذا و دسر با قارچ

طرز تهیه ساندویچ قارچ و پنیر با ویدیوی آموزشی

کلاب ها را می توان به عنوان میان وعده در مهمانی ها سرو کرد

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت ساندویچ یا کلاب پنیر و قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. کلاب ها نوعی ساندویچ کوچک مثلثی شکل هستند که بیشتر به عنوان میان وعده یا پیش غذا و گاهی نیز به عنوان صبحانه سرو می شوند. به این صورت که مواد غذایی را در بین تو تکه نان مثلثی شکل گذاشته و آنها را درون ساندویچ ساز همراه با گرما به یکدیگر پرس می کنند. کلاب ها رامی توان به عنوان میان وعده در مهمانی ها سرو کرد و همچنین به عنوان تغذیه برای بچه های مدرسه استفاده نمود. ساندویچی که امروز آموزش آن را برایتان در نظر گرفته ایم بدون گوشت بوده و یک غذای گیاهی محسوب می شود، از این رو گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین است. لطفا در ادامه با ویدیوی طرز تهیه کلاب یا ساندویچ قارچ و پنیر خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ساندویچ قارچ و پنیر

  • نان تست : 4 عدد
  • قارچ : 150 گرم
  •  پیاز : 1 عدد
  • سیر : 1 حبه
  • پنیر پیتزا : 100 گرم
  • روغن زیتون : 3 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز : 1 تا 2 قاشق غذاخوری
  • نمک : به میزان لازم
  • فلفل سیاه : به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ قارچ و پنیر

طرز تهیه ساندویچ قارچ و پنیر

مرحله اول درست کردن سس و آماده سازی نان

ابتدا فر را روشن کنید و روی دمای 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید تا گرم شود. 1 حبه سیر را رنده کرده و با 2 قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط کنید و هم بزنید. مقداری از سس مایونز را بر روی نان تست بمالید. اگر نان تست در دسترس ندارید، می‌توانید از نان فرانسوی استفاده کنید و آن را به صورت ورقه‌های 1 سانتیمتری برش بزنید.

مرحله دوم آماده سازی قارچ

150 گرم قارچ رو خوب بشویید و سپس خرد کنید. یک تابه مناسب انتخاب کنید و 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون داخل آن بریزید و بر روی حرارت ملایم بگذارید. قارچ‌ها را به تابه اضافه کنید تا تفت بخورد تا زمانی که آب قارچ ها تبخیر شود. در همین زمان1 عدد پیاز را به صورت ریز خرد کرده و به تابه اضافه کنید. مواد را به خوبی هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. هر زمان پیازها خوب تفت خورد و طلایی شد نمک و فلفل سیاه رو به میزان دلخواه اضافه کنید.

مرحله سوم ریختن مواد روی نان و پخت در فر

یک سینی فر بردارید و با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس نان‌های تست رو درون سینی بذارید و مخلوط قارچ و پیاز رو به طور مساوی بر روی نان‌های تست بریزید. 100 گرم پنیر پیتزای رنده شده را به طور مساوی بین 4 نان تست تقسیم کنید و طوری پنیر پیتزا را بریزید که روی نان تست را کامل بپوشاند. نان آماده شده را به مدت 7 تا 10 دقیقه در فر بگذارید. میتوانید این ساندویچ را با کمی شوید یا جعفری خرد شده سرو کنید. نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا