پیش غذا و دسر با قارچ

فانشاد (املت قارچ) یک غذای ساده طبخ شده با قارچ

به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو نمود گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای ساده طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم نوعی املت قارچ به نام فانشاد است که یک غذای ساده است که به سرعت هم آماده می شود و به عنوان صبحانه یا پیش غذا می توان آن را سرو نمود. همچنین این غذا چون گوشت ندارد گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. طرز تهیه فانشاد به‌روش زیر است:

 

مواد لازم:

  • قارچ: ۰٫۵ کیلو
  • پیاز رنده شده: ۳ عدد
  • تخم‌مرغ۴ عدد
  • روغن، نمک و فلفل: به مقدار لازم
  • کمی زعفران و جعفری: به مقدار لازم

طرز تهیه:

قارچ‌ها را تمیز کرده ساطوری نمایید و سه عدد پیاز رنده شده را در روغن کمی تفت بدهید و سپس قارچ‌ها را اضافه کرده و نیم سرخ کنید. مقداری آب و یا اگر موجود باشد مقداری آب گوشت به همراه نمک و فلفل به آن اضافه کنید و بگذارید بپزد. تخم مرغ‌ها را با مقداری زعفران بزنید و ظرف را از روی حرارت برداشته تخم مرغ‌ها را به آن اضافه کنید و دوباره روی حرارت کم قرار دهید قدری که بسته شد مقداری جعفری خورد شده روی آن بپاشید و با چند دانه زیتون میل نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا