آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک قارچ با سرکه بالزامیک و مرغ (سوکیتا)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سوکیتا

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک خوراک جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک مرغ و قارچ با سرکه بالزامیک (سوکیتا) است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

فیله‌ی مرغ: ۴ تکه
قارچ: ۴۰۰ گرم
آرد: ۲ قاشق
روغن: ۲ قاشق
سیر:  ۶ حبه
سرکه بالزامیک:  ۱/۴ لیوان
کره:  ۲۵ گرم
آویشن:  ۱/۴ قاشق چای‌خوری
نمک و فلفل:  به مقدار لازم

طرز تهیه:

مقداری آرد روی فیله‌ها بپاشید. سپس مقداری نمک و فلفل به آرد اضافه کنید و فیله‌ها را در آن بغلطانید.  تابه را روی حرارت قرار دهید و روغن را درون آن بریزید.  فیله‌ها را در روغن سرخ‌ کنید.

سیرها را پوست بکنید و از وسط نصف کنید، آن‌ها را درون تابه کنار فیله‌ها بیاندازید. در همین حین قارچ‌ها را بشویید و به قطعات درشت خورد کنید و به محتوای تابه اضافه کنید. سپس پودر آویشن را روی مواد بپاشید. درب تابه را بگذارید غذا با حرارت ملایم بپزد.

پس از چند دقیقه سرکه‌ی بالزامیک و آب مرغ را اضافه و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای غلیظ شدن سس صبر کنید. حالا می‌توانید فیله‌ها را از سس خارج کنید و کره را به سس اضافه کنید.  سیرها را از سس خارج کنید و سس آماده را روی فیله‌ها بریزید و غذای خوشمزه را سرو کنید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این خوراک مرغ خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا