پیش غذا و دسر با قارچ

قارچ چینی یک پیش غذای جذاب و خوشمزه

این غذا چون گوشت ندارد یک غذای گیاهی محسوب می شود

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم قارچ چینی است. همچنین این غذا چون گوشت ندارد یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه ای مناسب برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه این قارچ چینی خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  1. قارچ درشت: 350 گرم
  2. تخم مرغ: 3 عدد
  3. ماءالشعیر: 1/2 قاشق چای‌خوری
  4. آرد: 4 قاشق غذاخوری
  5. نمک، روغن، زردچوبه: به میزان دلخواه

 

طرز تهیه:

برای شروع مراحل طبخ غذای خوشمزه به نام قارچ چینی ابتدا آرد، نمک، زردچوبه، به کینگ پودر را خوب مخلوط کرده و تخم مرغ‌ها را دانه‌دانه به مواد افزوده و خوب هم می‌زنیم. با افزودن ماءالشعیر مایه آماده می‌شود. تابه‌ای را داغ کرده و داخل آن روغن می‌ریزیم. سپس قارچ‌ها را در ظرف مایه فرو برده و آن را به مواد آغشته می‌کنیم. بعدازآن، قارچ آغشته به مواد را داخل روغن می‌گذاریم تا سرخ شود. می‌توان برای تزیین از برگ‌های جعفری استفاده نمود؛ طبخ قارچ چینی به پایان رسیده و می‌توانید آن را همراه خانواده میل کنید.

نکات مهم:

– در طبخ قارچ چینی حرارت گاز باید ملایم باشد.

– بکینگ پودر به مقدار زیاد سبب تلخی و قرمز رنگ شدن قارچ‌ها می‌شود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا