آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : چیکن کوردن بلو با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه چیکن کوردن بلو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم چیکن کوردن بلو با قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سینه مرغ:  ۲ عدد
نمک و فلفل: به میزان لازم
روغن‌زیتون: به میزان لازم
آب‌لیمو: به میزان لازم
کالباس:  ۲ عدد
پنیر چدار: به میزان لازم
آرد سوخاری:  ۲ پیمانه
تخم‌مرغ:  ۲ عدد
قارچ:  ۱ بسته
گوجه‌فرنگی:  ۳ عدد

طرز تهیه:

دو عدد سینه مرغ که کاملاً استخوان گرفته شده باشد را از وسط سینه بازکرده تا پهن شود و بعد با بیفتگ کوب به آن ضربه وارد می‌کنیم سپس آن را با نمک و فلفل و کمی روغن‌ زیتون و آب‌ لیمو آغشته کرده و به مدت چند ساعت در یخچال قرار می‌دهیم، سپس ورقه‌های گوشت مرغ را بازکرده و دو عدد کالباس و پنیر چدار روی آن می‌گذاریم و بعد آن را رول کرده مانند سوسیس و با سلفون کاملاً بسته تا هیچ راه منفذی نداشته باشد و به مدت ده دقیقه بخارپز می‌کنیم.

پس‌ازاینکه خنک شد سلفون را برداشته و آن را ابتدا به آرد و سپس تخم‌مرغ زده‌شده و نمک و فلفل و پودر سوخاری آغشته می‌کنیم و در روغن سرخ می‌کنیم، مقداری قارچ و گوجه‌فرنگی برش خورده را هم به آرد و تخم‌مرغ و سوخاری آغشته کرده و در روغن سرخ می‌کنیم.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا