پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : اسنک قارچ و جعفری (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه اسنک قارچ و جعفری

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت اسنک قارچ و جعفری را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که به عنوان یک غذای رژیمی نیز می توان آن را در نظر گرفت. این غذا به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاه خوار یا وجترین می باشد. لطفا در ادامه با طرز تهیه این پیش غذای لذیذ با ما همراه باشید.
مواد لازم اسنک قارچ و جعفری:

 

قارچ:۲۵۰ گرم
سیر: ۵ حبه
روغن زیتون: ۵ قاشق غذا خوری
نان تست:۱۰ عدد
آب لیمو: یک قاشق چای خوری
جعفری خورد شده: ۵ قاشق غذا خوری
نمک و ادویه‌ی دل خواه: به میزان لازم

طرز تهیه:

روغن زیتون را داخل ماهیتابه‌ای بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا گرم شود، سیرهای خورد شده را به روغن اضافه کنید و کمی تفت دهید تا سیرها نرم شوند.
قارچ‌ها را به صورت ورقه‌ای خرد کنید و به سیر اضافه نمایید، حرارت را زیاد کنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود سپس جعفری خورد شده، آب‌لیمو، نمک و فلفل را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید
نان‌های تست را داخل سینی فر بچینید، حرارت بالای فر را روشن کنید و سینی را داخل فر قرار دهید تا نان‌ها طلایی شوند، برگردانید تا طرف دیگر نان نیز برشته شود.
پس از اینکه نان‌های تست آماده شدند در ظرف بگذارید، مقداری از مایه قارچ روی نان‌ها بریزید و اسنک قارچ را با سس دل خواه تان سرو کنید.
نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا