پیش غذا و دسر با قارچ

خوراک لوبیا سفید با قارچ غذای گیاهی و رژیمی

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک مقوی لوبیا سفید با قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک گیاهی و رژیمی جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک لوبیا سفید و قارچ است. این غذا بسیار کم کالری و رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. همچنین می توان از آن به صورت پیش غذا نیز استفاده نمود. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه خوراک لوبیا سفید و قارچ:

لوبیا سفید: ۲ پیمانه
قارچ: ۵ عدد
پیاز: ۱ عدد
رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق گوجه فرنگی
سیر رنده شده: ۱ قاشق چای خوری
پودر گلپر: ۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفل قرمز: به میزان دل خواه

دستور پخت:

 در ابتدا لوبیاها را که از شب قبل شسته شده و خیس شده را به همراه ۲ لیوان آب بپزید. هنگامی که لوبیاها کمی نرم شد، قارچ‌های شسته شده را خورد کنید و به لوبیاها اضافه کنید. پیازها را خورد کرده و همراه با سیر و رب گوجه فرنگی تفت دهید و بعد از اضافه کردن گلپر، نمک و فلفل سس تهیه شده را به لوبیاها اضافه کنید و اجازه دهید تا جا بیفتد. حال خوراک لوبیا سفید ما آماده است و می توان آن را با کمی آب لیمو و چند تکه نان سفید سرو نمود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
1/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا