غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک میگو با قارچ و سیب زمینی

آشپزی با قارچ : دستور پخت خوراک میگو با قارچ و سیب زمینی

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله هاگ ، اینبار به سراغ یک غذای بین المللی خوشمزه و لذیذ رفته ایم. غذایی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک میگو با قارچ و سیب زمینی است که یک غذای دریایی خوشمزه است.. در ادامه با طرز تهیه این غذای دریایی جذاب همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه ی خوراک میگو با قارچ و سیب زمینی:

پیاز نگینی خرد شده : یک عدد

روغن مایع : به مقدار لازم

سیر نگینی خرد شده : یک حبه

قارچ خرد شده : دویست گرم

میگو : پانصد گرم

جعفری تازه  پاک شده : دو قاشق سوپ خوری آموزش آشپزی با قارچ هاگ

رب گوجه فرنگی: یک  قاشق سوپ خوری

فلفل سیاه: به مقدار لازم

نمک : به مقدار لازم

سیب زمینی  خلال شده : سه عدد

طرز تهیه

پیاز را در تابه‌ای حاوی روغن داغ تفت دهید تا نرم و شفاف شود، سپس سیر را به آن اضافه کرده، مجدداً تفت دهید تا سیر نیز همراه با پیاز سرخ شود سپس قارچ را به تابه حاوی پیاز افزوده، حرارت را زیاد کنید تا آب آن کاملاً کشیده شود. میگو، جعفری، رب گوجه فرنگی، فلفل و نمک را به آن اضافه کنید و حرارت را ملایم کنید تا خوراک بپزد. در این فاصله، سیب زمینی‌ها را در تابه‌ای حاوی روغن داغ، بریزید و روی حرارت ملایم سرخ کنید، سپس روی حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آنها گرفته شود؛ پس از پختِ کامل خوراک میگو ، آن را در ظرف موردنظر ریخته، روی آن سیب زمینی بریزید و به همراه نان یا چلو سرو کنید.

نوش جان!!!

امیدواریم از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود را در باب مقالات آموزش آشپزی با قارچ با ما درمیان بگذارید.

با تشکر از همراهی شما

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا