غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : ماکارونی با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه ماکارونی با قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی ماکارونی با قارچ است. چون این غذا گوشت ندارد یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پخت ماکارونی با قارچ  :

قارچ: ۵ عدد
پیاز: ۱ عدد
فلفل دلمه: ۱ عدد
رب گوجه فرنگی: دو قاشق غذاخوری
ماکارونی فرمی: نصف بسته
نمک و ادویه‌ی دلخواه: به میزان لازم

طرز تهیه:

قارچ‌ها را تمیز کرده و بعد از خورد کردن در کمی روغن سرخ می‌کنیم. سپس پیاز و فلفل دلمه‌ها را خورد کرده و همراه با رب گوجه فرنگی و ادویه‌ های دلخواه تفت داده و به قارچ‌های سرخ شده اضافه می‌کنیم و اجازه می‌دهیم با حرارت کم بپزد.
در ظرف بزرگی آب ریخته و به آن نمک و دو قاشق غذاخوری روغن اضافه می‌کنیم (به دلیل اینکه رشته های ماکارونی به هم نچسبند) و بعد از جوش آمدن ماکارونی را به آن اضافه می‌کنیم و صبر می‌کنیم تا ۱۰ دقیقه در آب بجوشد. بعد از ۱۰ دقیقه ماکارانی را با آب سرد آب کشی کرده و آب آن را می گیریم. سپس ماکاراونی ها را با سسی که قبل آماده کردیم مخلوط می‌کنیم و می گذاریم تا روی حرارت ملایم دم بکشد. سپس ماکارونی قارچ آماده شده را را در ظرف کشیده و با کمی جعفری خورد شده تزیین می کنیم و با کمی سس گوجه فرنگی یا سس تند سرو می کنیم.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا