غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : ماکارونی میگو و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه ماکارونی با قارچ و میگو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی ماکارونی میگو و قارچ است. در ادامه با طرز تهیه ماکارونی میگو خوشمزه با ما همراه باشید.
مواد لازم:

   ماکارونی:۱ بسته
   گوجه فرنگی:۱ کیلو گرم
   رب گوجه فرنگی:۱ قاشق سوپ خوری
   میگو: ۵۰۰ گرم
   کره:۱۰۰ گرم
   پیاز سرخ شده: ۲ قاشق سوپ خوری
   سیر: ۱ بوته
   قارچ: ۲۵۰ گرم
طرز تهیه:
در ابتدا ظرفی را پرآب کرده و می‌گذاریم تا جوش بیاید. میگوها را در آب جوش می‌اندازیم و یکی دو جوش می‌دهیم. ماکارونی را در ظرف دیگری جداگانه طبخ و آماده می‌کنیم. برای تهیه سس، قارچ را خرد می‌کنیم و  با ۵۰ گرم کره سرخ می‌کنیم و همراه با پیاز و سیر سرخ شده در ظرفی ریخته تا خوب بپزد. سپس رب گوجه فرنگی را اضافه می‌کنیم و میگوها را در داخل این سس می‌ریزیم و کمی به هم می‌زنیم. پوست گوجه فرنگی را گرفته، و پس از خرد کردن آن را  داخل مواد قارچ و میگو می‌ریزیم و می‌گذاریم کمی بجوشد. در حین جوشیدن نمک و فلفل را هم اضافه می‌کنیم. ماکارونی را با سایر مواد مخلوط می‌کنیم و در دیس می‌کشیم و با کمی جعفری خرد شده تزئین می‌نماییم. حال ماکارونی میگو و قارچ ما آماده سرو است.
نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا