آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پتاژ قارچ و پنیر

آشپزی با قارچ : طرز تهیه پتاژ قارچ و پنیر

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت پتاژ قارچ و پنیر را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه این پیش غذای مقوی و لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه‌ی پتاژ قارچ و پنیر:

آرد گندم: نصف پیمانه
شیر: یک لیتر
آب مرغ: شش پیمانه
قرص عصاره مرغ: یک عدد
قارچ ورق شده: ۲۰۰ گرم
آب: چهار پیمانه   آموزش آشپزی با قارچ هاگ
خامه:  ۱۰۰ گرم
پنیر پیتزا رنده شده: نصف پیمانه
نمک، فلفل و پودر سیر: یک قاشق چای‌خوری
کره: ۲۵ گرم
آب لیمو: به مقدار دل خواه 

طرز تهیه:

ابتدا شیر را با آرد مخلوط کرده و آن را از صافی رد کنید. سپس آب و آب مرغ را به آن افزوده، بعد نمک، فلفل و پودر سیر را به آن اضافه کنید و مرتب هم بزنید، تا جوش بیاید. سپس قارچ‌های خورد شده را به مخلوط افزوده و آن گاه حرارت را کم کنید و حدود ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا قارچ ها بپزد، در این هنگام پنیر پیتزای رنده شده را اضافه کرده و به مدت پنج دقیقه روی حرارت قرار دهید بعد، شعله را خاموش کنید، در این هنگام کمی آب لیمو روی مواد ریخته و سپس غذا را داخل ظرف سرو بریزید و یک حلقه لیموترش  هم برای تزیین کنار ظرف آویزان کنید و خامه را به آن اضافه کنید و به صورت دایره‌ای وسط پتاژ بریزید. پتاژ قارچ و پنیر را می توانید با تکه های نان تست یا باگت سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا