آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی :کاسرول سبزیجات با قارچ و پنیر

آشپزی با قارچ : کاسرول سبزیجات با قارچ و پنیر

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم کاسرول سبزیجات با قارچ و پنیر است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.
مواد مورد نیاز برای پخت کاسرول سبزیجات با قارچ و پنیر:

روغن زیتون فرا بکر: ۵ قاشق غذا خوری
نان ایتالیایی مکعبی خرد شده: ۸ فنجان
نمک کوشر و فلفل سیاه آسیاب شده: به میزان لازم
قارچ خرد شده: ۳۰۰ گرم
اسفناج تازه: ۱۴۰ گرم
پنیر گرویر درشت رنده شده: ۱۱۰ گرم
سیر: ۲ حبه
پنیر پارمزان: ۱/۳ فنجان
تخم مرغ: ۸ عدد
مخلوط شیر و خامه: ۲٫۵ فنجان
آویشن تازه‌ی خرد شده: ۱ قاشق غذا خوری
دستور پخت:
 برای شروع ظرف مخصوص کاسرول را با روغن چرب کنید. نان های مکعبی، ۲ قاشق چای خوری روغن، ۴ / ۱ قاشق چای خوری نمک، و مقداری فلفل آسیاب شده را داخل یک کاسه‌ی بزرگ با هم ترکیب کنید. یک ماهیتابه‌ی بزرگ را روی شعله حرارت دهید؛ ترکیب نان را داخل ماهیتابه بریزید و هر از گاهی آن را هم بزنید تا مواد به رنگ قهوه‌ی طلایی در بیایند و بعد مواد را به کاسه برگردانید تا خنک شوند. آموزش آشپزی با قارچ هاگ
 ماهیتابه را تمیز کنید. ۲ قاشق غذاخوری روغن باقی مانده را داخل آن بریزید و ظرف را روی شعله قرار دهید تا روغن داغ شود. قارچ را به صورت یک لایه داخل ظرف بریزید و حدود ۳ دقیقه صبر کنید تا کم‌کم قهوه‌ای رنگ شوند؛ اکنون قارچ‌ها را هم بزنید و اجازه دهید ۲ دقیقه‌ی دیگر روی حرارت بمانند؛ سپس، سیر، آویشن، یک‌چهارم قاشق چای خوری نمک و مقداری فلفل را به قارچ اضافه کنید و به مدت ۱ دقیقه  مواد را به هم بزنید؛ اکنون، اسفناج و مابقی یک‌ چهارم قاشق چای خوری نمک را نیز اضافه کنید. اجازه دهید مواد بپزند و هر از گاهی آن را به هم بزنید تا اسفناج‌ها نرم شوند و بعد از حدود ۱ الی ۲ دقیقه شعله را خاموش کنید.
مرحله ی آخر
در این مرحله نیمی از نان‌های مکعبی را داخل ظرف کاسرول منتقل کنید، و روی آن‌ها به مقدار مساوی پنیر گرویر و پارمسان بریزید. ترکیب قارچ و اسفناج را نیز به صورت یک لایه‌ی صاف داخل ظرف کاسرول پخش کنید. در نهایت، مابقی نان‌های مکعبی را نیز به همراه پنیر گرویر و پارمسان روی مواد بریزید.
تخم مرغ‌ها، ترکیب خامه و شیر، نیم قاشق چای خوری نمک، و مقدار مناسبی فلفل را داخل یک کاسه‌ی بزرگ با یکدیگر ترکیب کنید. این ترکیب را نیز به مواد داخل ظرف کاسرول اضافه کنید. درب ظرف را بپوشانید و آن را دست‌کم به مدت ۶ ساعت، یا یک شب، داخل یخچال قرار دهید. نیم ساعت پیش از اقدام برای پختن مواد، ظرف را از یخچال خارج کنید. دمای فر را به ۱۷۵ درجه‌ی سانتی‌گراد برسانید. کاسرول را داخل فر بگذارید و حدود ۵۰ الی ۵۵ صبر کنید تا کاسرول به خوبی شکل بگیرد و روی آن به رنگ قهوه‌ای یا طلایی در آید. سپس، ظرف را از فر خارج کنید و ۱۵ دقیقه دست نگه دارید تا کمی خنک شود.
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا