اخبار تولید قارچ سراسر کشور

ظرفیت تولید قارچ در ملارد استان تهران

۲۵ درصد قارچ کشور در شهرستان ملارد تولید می‌شود

به گزارش هاگ، فرماندار ملارد در نخستین جلسه صادرات غیر نفتی که با حضور جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان این شهرستان برگزار شد، به اهمیت حمایت از این نوع صادرات پرداخت و با بیان این که با اتخاذ تصمیمات حمایتی و ارائه‌های بعضی از مشوق‌های دولتی رشد قابل توجهی در محصولات غیرنفتی به دست آمده اعلام کرد که فرمانداری ملارد جهت تحقق این اهداف تمام تلاش خود را به کار خواهد بست. وی با توجه به ظرفیت تولید قارچ در ملارد افزود: «۲۵ درصد قارچ کشور در ملارد تولید می‌شود و این محصول را می‌توان با برندسازی به کشورهای بیشتری صادر و به اقتصاد کشور کمک کرد.»

جابر کریمی خاطر نشان کرد که معاونت توسعه بازرگانی استان تهران، اظهار کرده صادرات غیرنفتی این استان در شش ماهه سال جاری ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و این نشان دهنده اهمیت توجه به این نوع صادارت است. وی افزود که با تشکیل بانک اطلاعاتی از صادرکنندگان پیش بینی ما این است که حدود ۱۰ درصد واحدهای تولیدی این شهرستان باید به طور خاص و ویژه دیده شوند.

کریمی تصریح کرد: عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه مربوط به حوزه گمرک، مالیات و موانع بروکراسی اداری است که مسائل مطرح شده از طریق مکاتبه و به صورت حضوری از مسئولان استانی پیگیری خواهد شد.

برای آشنایی با کارخانه قارچ ملارد میتوانید موقعیت آن را در نقشه هاگ مپ جستجو کنید و یا در غرفه آن در هاگ شاپ از تنوع محصولات آن مطلع شوید. این کارخانه نقش موثری در افزایش ظرفیت تولید قارچ در ملارد از سالیان گذشته تاکنون داشته است.

اخبار تولید قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا