گزارش ویژه

گزارش از نمایشگاه مواد غذایی آگروفود

گزارش از نمایشگاه مواد غذایی آگروفود غرفه امیر ارسلان. این مزرعه توسط جناب آقای ارسلانی تأسیس شده است. این مزرعه در منطقه صفادشت در شهرستان شهریار استان تهران واقع شده است. جناب ارسلانی مدیرعامل قارچ امیرارسلان از پیشکسوتان عرصه تولید و توزیع قارچ خوراکی هستند.
این فعال عرصه تولید در توزیع و فروش قارچ خوراکی هم فعالیت می‌کند. نمایشگاه آگروفود فرصت مناسبی برای فروش و بازرگانی هر واحد تولیدی است. چراکه بزرگترین آوردگاه صنایع غذایی کشور است. این نمایشگاه بین المللی است و از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
آقای ارسلانی هم فرصت را غنیمت شمرده و از این فرصت برای فروش محصولات خود استفاده میکند. مخاطبان این غرفه صنایع تبدیلی هستند. قارچ بلنچ و کنسرو شده امیر ارسلان این موضوع را سبب شده است.

همراه ما باشید با گزارش بیست و پنجمین نمایشگاه موادغذایی، آگروفود 2018 (قارچ امير ارسلان)

بخش دوم گزارش از نمایشگاه مواد غذایی آگروفود اختصاص دارد به جناب آقای فوأد قضات مدیر عامل قارچ چتر سفید دماوند با ما همراه باشید.

 

مزارع بسیاری در این نمایشگاه حضور یافته و از نزدیک بازار داخل را رصد میکنند. باتوجه به حضور انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در اکثر برگزاری این آوردگاه، تولید کنندگان در این غرفه حضور یافته و به بحث و گفتمان در مورد مسائل مختلف قارچ خوراکی می‌پردازند. حضور همگان در این نمایشگاه بر اهمیت آن افزوده است. اگر شما هم مشغول فعالیت در عرصه قارچ خوراکی کشور هستید حتما شرکت کنید.

گزارش ویژه بخش رسانه قارچ را دنبال کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا