غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : فتوچینی با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه فتو چینی با قارچ (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی فتوچینی با قارچ است. فتوچینی یکی از انواع پاستا است که در ایران به پاستای نواری معروف است. این غذا به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین میباشد. در ادامه با طرز تهیه فتوچینی با قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1.  فتوچینی: 1بسته
  2. سیر: 5 حبه
  3.  گوجه‌ فرنگی: 2عدد
  4.  کره: 50 تا 100گرم
  5.  آویشن: 2 قاشق ماست خوری
  6. نمک: به میزان لازم
  7.  سس کچاپ تند: 4 قاشق غذاخوری
  8.  سس مایونز: 2تا 3 قاشق غذاخوری
  9.  زعفران: به میزان لازم
  10.  قارچ: 10 عدد
  11.  پنیر پیتزا: به میزان لازم
  12.  پیاز کوچک: 1عدد

 

طرز تهیه:

سیر را به پیاز اضافه کرده و خوب تفت دهید و بعد کمی نمک و فلفل و زردچوبه به مواد اضافه کرده و شعله را بسیار ملایم کنید. سس مایونز و کچاپ را باهم مخلوط کرده و آن‌ها را به مواد اضافه کنید. کمی مواد را تفت‌داده و بعد مقدار کمی آب به آن‌ها اضافه کنید و تا مواد بجوشد. قارچ را خردکرده و به آن مقدار کمی آب‌لیمو و نمک بزنید و بعد آن را در روغن سرخ‌کنید.

داخل قابلمه مقداری آب را به جوش آورده و نمک و کمی آب‌لیمو داخل آن بریزید و بعد فتوچینی ها را اضافه کرده و پس از 10 دقیقه آن‌ها را آبکش کنید. داخل تابه کره را آب کرده و فتوچینی آبکش شده را به آن اضافه کرده و 5 دقیقه آن را تفت دهید و مدام با تابه آن را به‌صورت دورانی هم بزنید بدون وسیله و فقط تابه را حرکت دهید سپس فتوچینی را داخل ظرف ریخته و سس را به آن اضافه کنید و در صورت تمایل روی آن پنیر بریزید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا